تیرآهن کرمانشاه

کارخانه جهان فولاد غرب واقع در ۳۵ کیلومتری جاده کرمانشاه_هرسین تیرآهن را در سه سایز ۱۴، ۱۶ و ۱۸ تولید میکند که بر اساس استاندارد بین‌المللی و داخلی اقدام به تولید آن می‌نماید.
این کارخانه نیاز غرب کشور به تیرآهن را تا حدودی برطرف میکند و تولید آن به صورت مداوم انجام میگیرد.
تیرآهن کرمانشاه از نوع IPE(نیم پهن) و IPB(عریض) میباشد که وزن ثابتی دارند که در ادامه در مورد تیرآهن ۱۴ بیشتر توضیح خواهیم داد.

تیرآهن کرمانشاه

تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

تیرآهن ۱۴ جهان فولاد غرب، کوچکترین سایز تیرآهن این کارخانه است که بسیار پرفروش و پرکاربرد است و بخشی از تولید این محصول به کشورهای همجوار نیز صادر میگردد.

وزن تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

تیرآهن ۱۴ کرمانشاه با استفاده از استاندارد IPE وزنی برابر ۱۳۰ کیلوگرم و با استفاده از استاندارد IPB وزنی برابر ۱۲۰ کیلوگرم دارد. این محصول به صورت فابریک در طول ۱۲ متر تولید میشود که اگر بخواهیم وزن ۱ متر از آن را به دست بیاوریم باید وزن کلی را تقسیم بر ۱۲ کنیم تا وزن هر ۱ متر از آن به دست بیاید.

نحوه خرید تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

از آنجایی که این کارخانه محصولات خود را فقط به صورت عمده به فروش می‌رساند؛ باید خرید خود را از بنگاه های عامل فروش انجام دهید. یکی از شرکتهایی که به صورت مستقیم تیرآهن ۱۴ کرمانشاه را به فروش می‌رساند، شرکت آهن سانا واقع در بازار آهن مکان تهران میباشد.
شما میتوانید هم به صورت حضوری و هم از طریق برقراری تماس با کارشناسان این شرکت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

از آنجایی که قیمت تمامی آهن آلات ثبات ندارد و تقریبا هر روز در حال تغییر است؛ نمیتوان قیمت دقیقی را برای این محصول در نظر گرفت.
در صفحه اصلی قیمت تیرآهن یک جدول طراحی شده است که قیمت تمامی سایزها و تمامی کارخانه‌ها در آن قرار داده شده است.
شما هم با مراجعه به این صفحه و هم از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آهن سانا میتوانید از قیمت روز تیرآهن کرمانشاه اطلاع کامل پیدا کنید.
همچنین کارخانه فایکو نیز اقدام به تولید تیرآهن ۱۴ میکند که برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۴ فایکو نیز میتوانید به صفحه این محصول مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *