تیرآهن ۱۶ یزد

کارخانه یزد یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های فولادسازی در ایران است که از سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را در شهر یزد آغاز کرد و محصولات متنوعی را تولید، و به بازار عرضه کرد. یکی از مهمترین محصولات تولید شده در این کارخانه، تیرآهن است که در چندین سایز مختلف تولید میشود و تیرآهن ۱۶ یزد یکی از آنهاست.
از این محصول برای ساخت و ساز و ساختمان سازی بسیار زیاد به کار گرفته میشود و عمده مصرف آن در همین ساخت و ساز است. علاوه بر آن کاربردهای دیگری نیز دارد که از مهمترین آنها میتوان به ساخت پلهای بزرگ، تولید ادوات و ماشینهای جنگی، صنایع پتروشیمی و … اشاره کرد.

تیرآهن 16 یزد

وزن تیرآهن ۱۶ یزد

کیفیت تولید کارخانه‌های فولادسازی مقداری باهم متفاوت است و نوع آلیاژی که استفاده می‌کنند باهم فرق دارد به همین دلیل وزن تیرآهن در هر کارخانه‌ای با دیگری متفاوت است.
کارخانه یزد تیرآهن را به صورت فابریک در طول ۱۲ متر تولید میکند که وزن هر شاخه از تیرآهن ۱۶ یزد برابر ۱۷۰ کیلوگرم است.
هرچقدر مقدار وزن شاخه بیشتر باشد، از کیفیت مناسبتری برخوردار است.
اگر بخواهیم وزن هر ۱ متر از تیرآهن ۱۶ یزد را محاسبه کنیم باید وزن کل شاخه را تقسیم بر ۱۲ متر کنیم تا وزن ۱ متر از آن به دست آید.
وزن ۱ متر از تیرآهن ۱۶ احرامیان برابر ۱۴.۱۶ کیلوگرم است.

قیمت تیرآهن ۱۶ یزد

باتوجه به چندین عامل مهم از جمله نوسانات ارز و دلار، هزینه حمل و نقل، قیمت جهانی فولاد و میزان عرضه و تقاضا، نمیتوان قیمت دقیقی را برای این محصول در این مقاله ذکر کرد.
در صفحه اصلی قیمت تیرآهن یک جدول طراحی شده است که وزن و قیمت تیرآهن در تمامی سایزها در آن قرار داده شده است.
شما میتوانید به این صفحه مراجعه کرده تا علاوه بر قیمت تیرآهن ۱۶ یزد، قیمت دیگر سایزها را نیز مشاهده کنید.
برای سهولت در کار و تسریع بخشیدن به آن میتوانید با کارشناسان شرکت آهن سانا تماس تلفنی برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت تیرآهن، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *