میلگرد ۱۲ یزد

میلگرد ۱۲ نورد یزد با نام انحصاری احرامیان یکی از سایزهای پرفروش این کارخانه است که کابردهای زیادی دارد و به جرات میتوان گفت یکی از محصولات پرفروش در حوزه آهن آلات است.
کارخانه احرامیان یزد در سال ۱۳۳۵ تاسیس گردید و سالیان سال است که در حوزه آهن آلات و مخصوصا میلگرد فعالیت میکند.
میلگرد این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار است و از استاندارد جهانی(IPE) پیروی میکند.
میلگرد ۱۲ یزد از نوع A3 است که شکل آج آن مانند اعداد فارسی ۷ و ۸ میباشد.

میلگرد 12 یزد

وزن میلگرد ۱۲ یزد

کارخانه احرامیان یزد میلگرد را به صورت فابریک و شاخه ای در طول ۱۲ متر تولید میکند که وزن هر شاخه از آن برابر ۱۰.۷ کیلوگرم است.
وزن ۶ متر از آن طبیعتا ۵.۳ کیلو است. اگر بخواهیم وزن هر متر از میلگرد ۱۲ را محاسبه کنیم باید وزن کل را تقسیم بر ۱۲ کنیم که تقریبا ۹۰۰ گرم به دست می‌آید. یعنی وزن یک متر از میلگرد ۱۲ یزد برابر ۹۰۰ گرم است.

کاربرد میلگرد ۱۲ یزد

میلگرد ۱۲ کاربردهای فراوانی دارد که از مهمترین آنها میتوان به ساختمان‌سازی، تولید تیرچه بتنی و کرومیت و ساخت پل اشاره کرد.

قیمت میلگرد ۱۲ یزد

کارخانه یزد میلگرد خود را به صورت عمده و در تناژ بالا عرضه و به فروش می‌رساند و خریداران عزیز میتوانند خرید خود را از بنگاههای عامل فروش انجام دهند.
متاسفانه در بازار دلالانی هستند که بدون خرید میلگرد، سود هنگفتی به جیب میزنند که نباید گول یکسری از این سودجویان را خورد.
شرکت آهن سانا با سابقه ۴۰ سال فروش آهن آلات تمامی محصولات خود را به صورت خورده و عمده انجام میدهد. این شرکت طی قراردادی که با کارخانه یزد دارد، تمامی محصولات این کارخانه را در بازار عرضه میکند و پای هیچ گونه واسطه دیگری در میان نیست.
برای اطلاع از قیمت میلگرد یزد به صفحه اصلی قیمت میلگرد مراجعه کرده و قیمت این محصول را در این صفحه مشاهده فرمایید.

قیمت روز میلگرد ۱۲ یزد

علاوه بر جدول گفته شده در صفحه اصلی، مشاوران گروه صنعتی آهن سانا آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.
شما خریداران عزیز میتوانید با کارشناسان باتجربه ما تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت روز تیرآهن ۱۲ یزد، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

همچنین میلگرد ۱۴ نیز یکی از سایزهای پرفروش و پرکاربرد در حوزه ساخت و ساز است. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ یزد به صفحه این محصول مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *