تیرآهن ۱۴ یزد

کارخانه یزد یکی از کارخانه‌هایی است که تیرآهن را با کیفیت مناسب و استاندارد جهانی تولید و عرضه میکند. یکی از سایزهای تیرآهن این کارخانه ۱۴ است که در ادامه در مورد قیمت تیرآهن ۱۴ توضیحات لازم را شرح خواهیم داد.
منظور از سایز ۱۴، طول بال تیرآهن است که ۱۴ سانتی متر است. تیرآهن از دو قسمت بال و جان تشکیل شده است که قسمت داخلی آن را جان و دو قسمت بیرونی که در امتداد و موازی هم هستند را جان میگویند.
کارخانه یزد که در سال ۱۳۳۵ در شهر تاریخی یزد تاسیس شد سالیان سال است در حوزه آهن آلات فعالیت میکند و تیرآهن ۱۴ یکی از محصولات آن است که در ساخت و ساز، پوشش سقف، ستون، صنایع پتروشیمی و ساخت ماشینهای جنگی کاربرد دارد.

تیرآهن 14 یزد

وزن تیرآهن ۱۴

تیراهن ۱۴ یزد به صورت فابریک در طول ۱۲ متر تولید میگردد که وزن هر شاخه از آن برابر ۱۷۰ کیلوگرم است. اگر بخواهیم وزن ۶ متر از آن را به دست بیاوریم باید ۱۷۰ را تقسیم بر ۲ کنیم که عددی برابر ۸۵ کیلوگرم میشود. همچنین اگر بخواهیم وزن هر متر از تیرآهن ۱۴ یزد را محاسبه کنیم باید عدد ۱۷۰ را تقسیم بر ۱۲ کنیم که وزنی تقریبا ۱۴ کیلو به دست می‌آید.

قیمت تیرآهن ۱۴ یزد

با توجه به اینکه قیمت آهن آلات در کشور ثبات ندارد و تقریبا هرروز در حال تغییر است؛ نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در این مقاله در نظر گرفت.
عواملی چون قیمت جهانی آهن، قیمت ارز و دلار، کرایه حمل و … در تعیین قیمت تیرآهن ۱۴ یزد تاثیر گذار هستند.
شما میتوانید به جدول طراحی شده در صفحه اصلی قیمت تیرآهن مراجعه کرده و قیمت تیرآهن ۲۴ یزد را در آنجا مشاهده فرمایید

قیمت روز تیرآهن ۱۴ یزد

بهترین را برای اطلاع دقیق از قیمت روز تیرآهن، تماس با کارشناسان آهن سانا میباشد. شرکت آهن سانا با سابقه ۴۰ سال فعالیت در حوزه آهن آلات، با داشتن کادری مجرب از کارشناسان باتجربه، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
شما میتوانید از طریق شماره تلفنهای درج در پایین صفحه با ما در تماس باشید تا از قیمت روز تیرآهن ۱۴ اطلاع کامل پیدا کنید.
لازم به ذکر است که در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ قیمت تیرآهن ۱۴ یزد به ازای هر کیلوگرم ۲۲۸۰۰ تومان و هر شاخه آن نیز ۳.۸۷۶.۰۰۰ تومان میباشد.

همچنین اگر قصد اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۸ یزد را دارید، میتوانید قیمت آن را از کارشناسان آهن سانا خواستار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *