تیرآهن ۱۲ یزد

کارخانه یزد با نام انحصاری احرامیان، تیرآهن را از سایز ۱۲ که کوچکترین سایز آن است تولید میکند و در کل کشور عرضه میکند. این کارخانه از استاندارد IPE که یک استاندارد اروپایی است، پیروی میکند.
تیرآهن ۱۲ برای ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد که در ادامه در مورد قیمت تیرآهن یزد و وزن آن صحبت خواهیم کرد.

تیرآهن 12 یزد

وزن تیرآهن ۱۲ احرامیان

تیرآهن یزد را با نام تیرآهن احرامیان در بازار میشناسند که وزن آن تقریبا ۱۳۳ کیلوگرم است. این وزن برای هر شاخه ۱۲ متری است که به صورت فابریک تولید میشود. اگر بخواهیم وزن هر یک متر تیرآهن ۱۲ را به دست بیاوریم باید وزنی کلی آن، یعنی ۱۳۳ کیلو را تقسیم بر ۱۲ متر کنیم تا وزن یک متر از آن به دست بیاید.
وزن ۱ متر تیرآهن ۱۲ یزد برابر ۱۱ کیلوگرم است.

کاربرد تیرآهن ۱۲ یزد

تیرآهن ۱۲ برای کارهای ساختمانی و ساخت و ساز بسیار کاربرد دارد و از آن استفاده میشود. اما از این تیرآهن برای تولید ماشین¬های جنگی، ماشینهای کشاورزی، ساخت پل و … نیز استفاده میشود.

قیمت تیرآهن ۱۲ یزد

با توجه به اینکه قیمت آهن آلات هرروز دستخوش تغییر است و قیمت ثابتی ندارد؛ نمی‌توان در این مقاله قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت.
در صفحه اصلی قیمت تیرآهن یک جدول طراحی کردیم که علاوه بر قیمت تیرآهن ۱۲ یزد، قیمت دیگر سایزهای تیرآهن و دیگر کارخانه‌ها در آن قرار دادیم و به صورت روزانه آپدیت میشود.
شما عزیزان با مراجعه به این صفحه میتوانید قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.
البته جهت تسریع در کار همکاران ما در شرکت آهن سانا آماده ارائه خدمات به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان هستند. در پایین همین صفحه شماره تماسهای شرکت آهن سانا درج شده‌اند که با برقراری تماس میتوانید از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *