میلگرد ۱۰ اصفهان

میلگرد ۱۰ یکی از سایزهای ریز میلگرد آجدار است که در آرماتوربندی و ساخت تیرچه بسیار پرکاربرد است و از آن زیاد استفاده میشود. میلگرد ۱۰ در کارخانه‌های مختلفی تولید میشود که یکی از مهمترین آنها کارخانه ذوب آهن اصفهان است.
این محصول را با نامهای میلگرد ۱۰ اصفهان و میلگرد ۱۰ ذوب آهن در بازار می‌شناسند که محصولی بسیار پرفروش میباشد.
میلگرد ۱۰ اصفهان با استفاده از استاندارد IPE تولید میگردد که علاوه بر برطرف کردن نیازهای کشور، به کشورهای آسیایی و خاورمیانه نیز صادر میشود.

میلگرد 10 اصفهان

وزن میلگرد ۱۰ ذوب آهن

این محصول در شاخه ۱۲ متری به صورت فابریک تولید میشود که وزن آن برابر ۸ کیلوگرم است. اگر بخواهیم وزن یک متر از میلگرد ۱۰ ذوب آهن را محاسبه کنیم باید عدد ۸ را تقسیم بر وزن کلی یعنی ۸ کیلوگرم بکنیم تا وزن یک متر از آن به دست بیاید.
توجه داشته باشید که وزن این میلگرد نسبت به برندها و کارخانه‌های دیگر مقداری بیشتر است، زیرا از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر تولید کنندگان برخوردار است.

کاربرد میلگرد ۱۰ ذوب آهن

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد، بیشترین کاربرد میلگرد ۱۰، در آرماتوربندی و ساخت تیرچه بتنی و کرومیت است. اما در پروژه‌هایی مانند سد سازی، پل سازی و … نیز کاربرد دارد.

قیمت میلگرد ۱۰ اصفهان

کارخانه ذوب آهن تمامی میلگردهای خود را به صورت وزنی به فروش می‌رساند و قیمت آن بر حسب وزن محاسبه میشود. اما بعضی سودجویان از اطلاع نداشتن مشتری سوء استفاده کرده و میلگرد را به صورت شاخه ای به مشتری می‌دهند در صورتیکه از برندهای دیگری به اسم کارخانه اصفهان به مشتری قالب می‌کنند.
شرکت آهن سانا با سابقه ۴۰ سال فروش آهن آلات، طی قراردادی که با کارخانه ذوب آهن دارد، چندین محصول این کارخانه را به دست مصرف کنندگان می‌رساند تا دست دلالان از میان برداشته شود.
کارشناسان مجرب آهن سانا آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به مشتریان عزیز هستند. اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت میلگرد را دارید، میتوانید از طریق شماره تلفنهای قید شده در پایین صفحه با کارشناسان تماس برقرار کنید تا شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *