میلگرد بافق یزد

میلگرد یزد یکی از مقاطع فولادی است که در استانهای مرکزی از آن زیاد به کار برده میشود و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این میلگرد از استاندارد لازم برخوردار است و به صورت آجدار و ساده در این کارخانه تولید میشود.
میلگرد آجدار بافق یزد از نوع A3 و آجهای جناقی ( هفت و هشتی) میباشد که برای ساخت و ساز از آن زیاد به کار برده میشود.
در جاهایی که سازه باید خم شود، توصیه میشود از میلگرد A3 یزد استفاده نکنید. همچنین انجام عمل جوشکاری روی این میلگرد ممنوع است.

انواع میلگرد یزد

میلگرد یزد از ۴ گرید A1 تا A4 تولید میشود که هر کدام از آنها، سایزهای مختلفی دارند. برای مثال میلگرد A3 یزد از سایز ۸ شروع می‌شود و تا ۳۲ ادامه دارد. در بین تمامی سایزها، قطر ۱۲ تا ۱۶ میل آن بسیار پرفروش تر از سایزهای دیگر است.

وزن میلگرد یزد

همانطور که گفتیم میلگرد یزد انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها سایزهای زیادی دارند؛ بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. ما در صفحه اصلی قیمت میلگرد یک جدول طراحی کردیم که وزن تمامی سایزها در آن موجود میباشد.
برای اطلاع از وزن محصول مورد نظر خود، به این صفحه مراجعه کرده و جدول وزنی را مشاهده فرمایید.

قیمت میلگرد یزد

میلگرد آجدار بافق یزد چون از آلیاژ بسیار خوبی برای تولید میلگرد استفاده میکند، وزن بالاتری نسبت به چند کارخانه دیگر دارد و همین عامل باعث شده است که قیمت شاخه¬ای میلگرد یزد مقداری بالاتر باشد.
بهترین روش خرید میلگرد، خرید وزنی آن است تا جای هیچ شک و شبه ای در آن باقی نماند.
شرکت آهن سانا با سابقه ۴۰ سال فروش آهن آلات، میلگرد یزد را به صورت عمده و خرده به فروش می‌رسانند.
شما عزیزان اگر قصد اطلاع از قیمت میلگرد یزد را دارید میتوانید با کارشناسان مجرب آهن سانا تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصولات راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *