تیرآهن یزد

کارخانه یزد با سابقه ای نزدیک به ۳۰ سال، چندین مقاطع فولادی را تولید و عرضه میکند. یکی از محصولات این کارخانه، تیرآهن میباشد که در سایزهای ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۴ و … تولید میگردد. در ادامه در مورد قیمت این محصولات صحبت خواهیم کرد.
کارخانه یزد در سالهای گذشته پیشرفت زیادی داشته است و توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. از مهمترین سایزهای تیرآهن یزد میتوان به تیرآهن ۱۶ و تیرآهن ۱۸ اشاره کرد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.
از مهمترین ویژگیهای تیرآهن یزد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• مقاومت بالا در برابر فشار، کشش و خمش
• قابلیت شکل دهی
• مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی

تیرآهن فولاد یزد

مشخصات تیرآهن یزد

تیرآهن یزد از سایز ۱۴ تا ۲۴ تولید میگردد که مهمترین آنها تیرآهن ۱۴، ۱۶ و ۱۸ میباشد که از استاندارد IPE برخوردار است. وزن این محصولات بستگی به سایز و طول تیرآهن دارد که در ادامه در مورد وزن آنها توضیح خواهیم داد.

وزن تیرآهن یزد

وزن هر سایز از تیرآهن یزد متفاوت است و به صورت فابریک در طول ۱۲ متر تولید میشود.
• وزن تیرآهن ۱۴ یزد برابر ۱۳۵ کیلوگرم
• وزن تیرآهن ۱۶ یزد برابر ۱۷۵ کیلوگرم
• وزن تیرآهن ۱۸ یزد برابر ۲۱۰ کیلوگرم
• وزن تیرآهن ۲۰ یزد برابر ۲۵۰ کیلوگرم
• وزن تیرآهن ۲۲ یزد برابر ۳۰۵ کیلوگرم

قیمت تیرآهن یزد

همانطور که گفتیم تیرآهن یزد سایزهای مختلفی دارد و طبیعتا قیمت هر سایز با دیگری متفاوت است. قیمت تیرآهن به عواملی چون قیمت جهانی آهن، نوسانات قیمت ارز، هزینه حمل و نقل و … بستگی دارد.
شرکت آهن سانا با سابقه ۴۰ سال فروش آهن آلات، تمامی مقاطع فولادی را به فروش می‌رساند که تیرآهن یزد یکی از آنهاست.
کارشناسان مجرب این گروه صنعتی با سابقهای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. شما میتوانید از طریق شماره تلفنهای درج شده در پایین صفحه با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و از آنها مشاوره رایگان دریافت نمایید تا بتوانید خریدی مفید و باصرفه را انجام دهید.

نحوه خرید تیرآهن یزد

شما عزیزان به دو صورت حضوری و تلفنی خرید خود را از شرکت آهن سانا انجام دهید. برای خرید حضوری میتوانید به آدرس درج شده در پایین صفحه مراجعه کنید و پس از مشاهده محصول مورد نظر خود، اقدام به خرید آن نمایید.
اما اگر وقت برای خرید حضوری ندارید میتوانید از طریق تلفن با کارشناسان این شرکت تماس برقرار کنید و پس از ثبت سفارش خود، بار مورد نظر را درب منزل در هر کجای کشور که باشید، تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *