میلگرد ۲۰ اصفهان

میلگرد یکی از محصولات پرکاربرد و پر استفاده در ساخت و ساز است و بیشترین استفاده را در بین تمامی مصالح ساختمانی و فولادی دارد. میلگرد آجدار در اندازه‌های ۱۰ تا ۴۰ میل تولید میشود که میلگرد ۲۰ را میتوان یکی از پر مصرف ترین آنها دانست.
کارخانه‌های زیادی در سطح کشور وجود دارند که اقدام به تولید میلگرد ۲۰ می‌کنند؛ از میان تمامی کارخانجات، کارخانه ذوب آهن اصفهان به عنوان برترین و باکیفیت ترین تولید کننده شناخته میشود.
این کارخانه چون از آلیاژ مناسبی برای محصولات خود استفاده میکند، وزن به مراتب بالاتری نسبت به دیگر تولیدکننده‌ها دارد. اگر کیفیت برای شما باارزش است، توصیه میشود از کارخانه ذوب آهن محصول خود را تهیه نمایید.

وزن میلگرد ۲۰ اصفهان

وزن میلگرد ۲۰ ذوب آهن برای هر شاخه ۱۲ متری برابر ۳۰ کیلوگرم است و این عدد برای شاخه ۶ متری نصف میشود.
اگر قصد اطلاع از وزن ۱ متر میلگرد ۲۰ اصفهان را دارید میتوانید ۳۰ کیلوگرم را تقسیم بر ۱۲ کنید تا وزن ۱ متر از آن به دست بیاید.

قیمت میلگرد ۲۰ اصفهان

قیمت میلگرد اصفهان از لحاظ وزنی نسبت به سایر تولید کنندگان، باصرفه و مقرون است و قیمتی نسبتا پایینتر دارد ولی از لحاظ شاخه ای یک مقدار اندکی قیمت بالاتری دارد زیرا وزن آن بیشتر است.
در نظر داشته باشید که همیشه خرید خود را به صورت وزنی انجام دهید تا از سوء استفاده برخی سودجویان جلوگیری شود.
عوامل دیگری که در تعیین قیمت میلگرد تاثیرگذار هستند عبارتند از:
• قیمت جهانی آهن
• نوسانات قیمت ارز
• میزان عرضه و تقاضا
• کیفیت میلگرد مورد نظر

نحوه خرید میلگرد ۲۰ اصفهان

شما عزیزان به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید خرید خود را از شرکت آهن سانا انجام دهید. برای خرید حضوری میتوانید از طریق آدرس درج شده در پایین صفحه به مجموعه آهن سانا مراجعه کرده و پس از مشاهده بار مورد نظر خود، مراحل خرید را تکمیل کنید.
اما برای خرید تلفنی با استفاده از شماره‌های پایین صفحه میتوانید با کارشناسان باتجربه این شرکت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر اعلام قیمت روز میلگرد ۲۰، شما را در امر خرید آن راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *