تیرآهن ۱۸ بناب

تیرآهنی که در کارخانه بناب تولید میشود معمولا وزن کمتری نسبت به رقبا دارد و همین امر باعث شده که قیمت تیرآهن ۱۸ بناب نسبت به تولید کنندگان دیگر مناسب باشد.

این تیرآهن از نوع IPE است که شکل ظاهری آن شبیه به حرف لاتین I است که به تیرآهن بال نیم پهن نیز مشهور است که استفاده از این نوع تیرآهن، به مراتب بیشتر از نوع های دیگر است.

کارخانه ظفر بناب واقع در استان آذربایجان شرقی و شهر بناب، از سال ۱۳۸۶ اقدام به تولید تیرآهن کرد و با تولیدی که دارد، بخش عمده ای از نیاز کشور به تیرآهن را رفع میکند.

قیمت تیرآهن 18 بناب


نحوه تولید تیرآهن ۱۸

تیرآهن که نوعی پروفیل محسوب میشود، مراحل تولید پیچیده‌ای دارد که از شمش های آهنی ساخته میشود.
برای تولید تیرآهن ابتدا شمش آهنی را وارد کوره کرده و تحت تاثیر دمای بالا آن را نرم می‌کنند که از ۳ مرحله آن را عبور می‌دهند و با عبور از هر مرحله، طول آن زیادتر و سطح آن نازک تر میشود.
در نهایت با گذشت از مرحله آخر از درون قالب رد میشود که در نهایت تبدیل به تیرآهن نیم بال پهن میشود.

وزن تیرآهن ۱۸ بناب

این محصول که در طول ۱۲ متر به صورت فابریک تولید میشود؛ وزنی مابین ۲۰۵ تا ۲۱۰ کیلوگرم دارد و برای محاسبه وزن یک متر از این تیرآهن، میتوانید وزن کامل را تقسیم بر ۱۲ کنید تا وزن یک متر از آن به دست بیاید.

قیمت تیرآهن ۱۸ بناب

همانطور که توضیح دادیم، یک جدول برای قیمت تیرآهن در انواع سایزها و کارخانه‌ها طراحی کردیم، که شما عزیزان با مراجعه به این جدول میتوانید هر محصولی که مد نظر دارید را در آنجا با ذکر قیمت ببینید.
برای اینکه از قیمت روز تیرآهن ۱۸ بناب استحضار پیدا کنید میتوانید با کارشناسان حرفه ای فولاد سانا تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصولات راهنمایی کنند که بتوانید خریدی بدون دردسر را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *