تیرآهن ۲۰ فایکو ​

در این مقاله ما به قیمت تیرآهن۲۰ فایکو و بررسی خاصیت های آن خواهیم پرداخت پس لطفاً ۲ الی ۳ دقیقه وقت بگذارید و ما را تا پایان این مقاله همراهی بفرمایید.

قیمت تیرآهن 20 فایکو

تیرآهن چیست؟

تیرآهن تیری است که در ساختمان سازی به علت استحکام و مقاومتی که دارد کاربرد فراوانی دارد و در شکلی مانند حروف لاتین I و H تولید میشود و در ساختمان سازی به عنوان یک نگهدارنده اصلی وظیفه تحمل بار متمرکز عمودی را دارد که تفاوت اصلی آن با تیر در اندازهایشان است که از تیرآهن در سازه های کوچکتر استفاده می شود .

کاربرد تیرآهن

تیرآهن برای ساخت و ساز بسیار پراهمیت و پر کاربرد است. تیرآهنها برای پوشش سقف و ستون بیشتر به کار برده میشوند. همچنین در صنعت خودروسازی، ساخت ماشینهای جنگی و ادوات جنگی، پل سازی و غیره به کار برده میشود.

استاندارد تیرآهن ۲۰ فایکو

کارخانه فایکو برای تولید تیرآهن از استاندارد IPE که یک استاندارد اروپایی است پیروی میکند. هنگام خرید توجه داشته باشید که از استاندارد روی تیرآهن فایکو حتما اطمینان حاصل کنید.

تیرآهن ۲۰ فایکو

کارخانه فایکو توانسته تیرآهن ۲۰ که یکی از مهمترین و پرکاربردترین سایز های تیرآهن است را با بهترین کیفیت و قیمت روانه بازار کند. وزن تیرآهن ۲۰ فایکو بین ۲۴۰ تا ۲۴۵ کیلوگرم میباشد.

تیرآهن چون سایزها و کیفیتهای متفاوتی دارد؛ قیمتهای مختلفی نسبت به همدیگر دارند. ما در صفحه اصلی قیمت تیرآهن، یک جدولی طراحی کردیم که قیمت تمامی سایزها در آن موجود میباشد. برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود به این صفحه مراجعه کنید.

قیمت تیرآهن ۲۰ فایکو

اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۲۰ فایکو را دارید میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس برقرار کنید تا علاوه بر قیمت تیرآهن، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *