قیمت تیرآهن ۱۸ فایکو

در این مقاله ما به قیمت تیرآهن ۱۸ فایکو و برسی خاصیت های آن خواهیم پرداخت پس لطفاً ۲ الی ۳ دقیقه وقت بگذارید و ما را تا پایان این مقاله همراهی بفرمایید.

قیمت تیرآهن 18 فایکو

تیرآهن چیست؟

تیرآهن تیری است که در ساختمان سازی به علت استحکام و مقاومتی که دارد کاربرد فراوانی دارد و در شکلی مانند حروف لاتین I و H تولید میشود و در ساختمان سازی به عنوان یک نگهدارنده اصلی وظیفه تحمل بار متمرکز عمودی را دارد که تفاوت اصلی آن با تیر در اندازهایشان است و در سازه های کوچکتر از آن استفاده می شود .

تیرآهن ۱۸ فایکو

کارخانه فایکو توانسته تیرآهن ۱۸ که در یکی از مهمترین و پرکاربردترین سایزهای تیرآهن است را با بهترین کیفیت و قیمت روانه بازار کند. این نوع تیرآهن از نوع گرید A3 میباشد و آج آن به صورت اعداد فارسی ۷ و ۸ می‌باشند که باعث میشود بتن را به خوبی در خود جذب کند.

استاندارد تیرآهن ۱۸ فایکو

تیرآهن فایکو در سایز های ۱۴و ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ و ۲۲ و ۲۴ تولید میشود که پرفروش ترین و معروف ترین محصول این کارخانه است.

قیمت تیرآهن به علت نوسانات ارز و دلار و… همیشه در حال تغییر است پس اگر قصد خرید تیرآهن در سایزها و یا کارخانه‌های دیگری را دارید میتوانید به صفحه اصلی تیرآهن مراجعه کنید و در جدول طراحی شده قیمت تیرآهن مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.

قیمت تیرآهن۱۸ فایکو

کارخانه فایکو تیرآهن سایز ۱۸ را با بهترین کیفیت تولید میکند که به دلیل اینکه از مواد اولیه درجه در این محصول استفاده میکند؛ سهم زیادی از بازار داخلی و خارجی را تامین میکند.
چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با کارشناسان ما در شرکت آهن سانا تماس بگیرید تا ضمن دریافت قیمت تیرآهن ۱۸ فایکو مشاوره رایگان به شما داده شود و شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *