تیرآهن چیست؟

یکی از مقاطع فولادی است که در ساختمان سازی به علت استحکام و مقاومتی که دارد کاربرد فراوانی دارد و در شکلی مانند حروف لاتین l و H  تولید می شود و در ساخت و ساز ساختمان به عنوان یک نگهدارنده اصلی وظیفه تحمل بار متمرکز عمودی را دارد که تفاوت اصلی آن با تیر در اندازهایشان است که از تیر در سازه های بزرگ و از تیرآهن در سازه های کوچکتر استفاده می شود .

کاربرد تیرآهن ۱۴ فایکو

معمولا برای ساخت پل از تیرآهن استفاده می شود تا در برابر بار های برشی قرار گرفته در پل مقاومت کند و بار های خود را به تیر منتقل کند که خود تیرها برای تحمل بار خم می شوند در حالی که  تیر ها برای کمک به تیر های کوچک صفت تر می شوند .

قیمت تیرآهن 14 فایکو

استاندارد تیرآهن ۱۴ فایکو

تیرآهن فایکو در سایز های ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ و ۲۲ و ۲۴ تولید می شود که پرفروش ترین و معروف ترین محصول این کارخانه است.

تیرآهن ۱۴ فایکو

کارخانه فایکو توانسته تیرآهن ۱۴ که یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین سایز های تیرآهن است را با بهترین کیفیت و قیمت روانه بازار کند .

قیمت تیرآهن به علت نوسانات ارز و دلار و… دائما در حال تغیر است پس اگر قصد خرید یا استعلام قیمت این محصول را دارید با کارشناسان ما در شرکت اهن سانا تماس بگیرید تا علاوه بر آگاهی از قیمت تیرآهن از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید .

قیمت تیرآهن ۱۴ فایکو

کارخانه فایکو تیراهن سایز ۱۴ که از سایز های کوچک تیرآهن محسوب می شود را با بهترین کیفیت و البته قیمت مناسب وارد بازار های داخلی و خارجی کند و سهم عمده ای از بازار تیرآهن سایز کوچک را تامین کند.
چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با کارشناسان ما در شرکت آهن سانا تماس بگیرید تا ضمن قیمت تیرآهن ۱۴ فایکو توضیحات تکمیلی به شما داده شود و شما را در امر خرید راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *