میلگرد ۱۲ ظفر بناب

میلگرد ۱۲ یکی از میلگردهای آجدار با ضخامت کم است که در ساز و کار بسیار پراهمیت است و کاربردهای فراونی در ساختمان¬سازی و تولید تیرچه دارد. در ادامه در مورد قیمت تیرآهن ۱۲ بناب و نحوه تولید و وزن آن توضیح خواهیم داد پس لطفا ۲ الی ۳ دقیقه وقت بگذارید و این متن کوتاه را مطالعه فرمایید.

قیمت میلگرد 12 بناب

نحوه تولید میلگرد ۱۲ بناب

برای تولید میلگرد از شمشهای آهنی استفاده میشود که از سنگ آهن به دست می‌آیند. ابتدا این شمشهای آهنی را وارد کوره کرده و با استفاده از دمای ۱۱۰۰ درجه آن را ذوب می‌کنند و داخل قالب مخصوص میریزند که هر کدام از این قالبها طول ۱۲ متر دارند و ضخامت آنها مشخص است، که در اینجا ضخامت مورد نظر ۱۲ میل است.
آج این قالب به صورت اعداد فارسی ۷ و ۸ میباشد که باعث میشود میلگرد ۱۲ مورد نظر هم آجدار و از نوع گرید A3 شود.
بعد از مرحله تولید میلگرد نوبت به سرد کردن آن میرسد و پس از سرد شدن نیز میلگرد را در بندیل های مختلف بسته بندی می‌کنند و در بازار عرضه میگردد.

وزن میلگرد ۱۲ ظفر بناب

وزن میلگرد کارخانه بناب به نسبت سبک است و به همین دلیل قیمت مناسبی نسبت به تولید کنندگان دارد. وزن میلگرد ۱۲ ظفر بناب برابر ۱۰.۲ کیلوگرم میباشد که برای استعلام وزن سایزهای دیگر میتوانید صفحه آن محصولات را مشاهده کرده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت میلگرد آجدار مانند دیگر مقاطع فولادی هرروز در حال تغییر است و توصیه میشود قبل از خرید این محصول ابتدا از کارشناسان شرکت آهن سانا استعلام قیمت بگیرید و سپس اقدام به خرید این محصول نمایید.

قیمت میلگرد ۱۲ بناب

ما در صفحه میلگرد قیمت تمامی سایزهای میلگرد تولید شده در انواع کارخانه به صورت روزانه نشان داده ایم و شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این صفحه قیمت میلگرد ۱۲ بناب را مشاهده فرمایید. اما برای تسریع در انجام کار میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس برقرار کنید و از آنها علاوه بر استعلام قیمت، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *