قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور

میلگرد یکی از پرمصرف ترین محصولات آهنی است که کاربرد زیادی دارد و در ساخت و ساز ساختمانی، ساخت تیرچه و آرماتور بندی بسیار پرکاربرد است. کارخانه نیشابور واقع در استان خراسان میلگرد را از سایز ۱۲ تا ۳۰ به صورت آجدار تولید میکند که میلگرد ۱۸ نیشابور یکی از پرفروشترین محصولات این کارخانه است.
میلگرد ۱۸ نیشابور در گرید A3 تولید میشود که از استاندارد IPE برخوردار است و قیمت مناسبی نسبت به سایر تولید کنندگان میلگرد دارد.

قیمت میلگرد 18 نیشابور

وزن میلگرد ۱۸ نیشابور

میلگرد ۱۸ تولید شده کارخانه نیشابور وزنی برابر ۲۴ کیلوگرم دارد که ممکن است مقدار کمی بالا و پایین داشته باشد ولس حالت استادندارد آن همان ۲۴ کیلوگرم میباشد.

کاربرد میلگرد ۱۸ نیشابور

همانطور که گفتیم عمده مصرف میلگرد ۱۸ نیشابور به آرماتوربندی تعلق میگیرد و در ساختمان سازی بسیار پراهمیت است. اما این محصول کاربردهای دیگری دارد که در پل سازی و سدسازی نیز از آن به کار گرفته میشود.

قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور

با توجه به نوسانات قیمت ارز، تغییرات قیمت جهانی آهن، میزان تورم و میزان عرضه و تقاضا، قیمت میلگرد نیز همیشه در حال تغییر است و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. به همین خاطر بهتر است قیل از خرید میلگرد ۱۸ ابتدا استعلام قیمت آن را در بیاورید و با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید.
گروه صنعتی آهن سانا با داشتن کارشناسان باتجربه خدمات و مشاوره رایگان را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. بهتر است از طریق شماره‌های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان ما در تماس باشید تا از قیمت روز میلگرد ۱۸ نیشابور اطلاع پیدا کنید.

خرید میلگرد ۱۸ نیشابور

شما عزیزان به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید اقدام به خرید میلگرد ۱۸ نمایید. برای خرید حضوری میتوانید به بنگاه آهن سانا مراجعه کرده و پس از مشاهده محصول مورد نظر، آن را خریداری نمایید. برای خرید تلفنی نیز میتوانید سفارش خود را به کارشناسان ما انتقال دهید و پس از آماده شدن بار شما، در هر کجای کشور حضور داشته باشید برای شما ارسال میگردد.

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد میتوانید به صفحه اصلی این محصول مراجعه کرده و در جدولی که در این صفحه طراحی شده است قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *