میلگرد نیشابور

کارخانه فولاد خراسان که آن را بیشتر به اسم نیشابور می‌شناسند فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و در تولید میلگرد خط تولید راه اندازی نمود. این کارخانه با تولید بالای خود توانست بخش عمده ای از نیاز کشور به میلگرد را تامین کند.
کارخانه نیشابور میلگرد را از سایز ۱۲ به بالا تولید میکند که این میلگرد از نوع آجدار و گرید A3 میباشد که آج آن به صورت اعداد فارسی هفت و هشت میباشد.

میلگرد ۱۴ نیشابور

میلگرد ۱۴ یکی از میلگردهای با ضخامت نازک محسوب میشود که کاربرد فراوانی در ساخت و ساز ساختمانی و همچنین تولید تیرچه دارد. عمده مصرف این نوع محصول برای آرماتوربندی میباشد که مصرف بسیار زیادی هم دارد.
برای اطلاع از قیمت تیرچه میتوانید روی این کلمه کلیک کرده و به سایت نوین آرکا مراجعه کرده تا قیمت انواع تیرچه را در آنجا مشاهده فرمایید.

قیمت میلگرد 14 نیشابور

وزن میلگرد ۱۴ نیشابور

میلگرد ۱۴ در کارخانه نیشابور از استاندارد کشور پیروی کرده و محصول استانداردی را روانه بازار میکند. این محصول که در شاخه¬های ۱۲ متری تولید میگردد وزنی برابر ۱۴.۶ کیلوگرم دارد که بسته بندی آن به صورت بندیل انجام میشود و در هر بندیل ۱۴۰ عدد شاخه قرار میگیرد.
اگر تعداد شاخه را در وزن هر یک شاخه ضرب کنیم عددی برابر ۲۰۴۴ کیلوگرم به دست می¬آید که وزن یک بندیل از میلگرد ۱۴ نیشابور را به ما نشان میدهد.

قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور

همانطور که همه در جریان هستیم قیمت میلگرد و دیگر آهن آلات هرروز در حال تغییر است و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. از همین رو نمی‌توان قیمت میلگرد آجدار را به صورت دقیق در سایت و مقاله یافت نمود.
اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت میلگرد را دارید میتوانید با کارشناسان متخصص گروه صنعتی آهن سانا در تماس باشید و با آنها در مورد محصول مورد نظر خود مشورت فرمایید.

خرید میلگرد ۱۴ نیشابور

شما به دو صورت حضوری و غیرحضوری میتوانید میلگرد ۱۴ را خریداری کنید.
برای روش حضوری میتوانید به آدرس قید شده در پایین صفحه مراجعه کرده و پس از بررسی بار مورد نظر خود، آن را خریداری فرمایید.
اما روش تلفنی و غیرحضوری به این صورت است که با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پس از بررسی پیش فاکتور اجازه تایید نهایی جهت بارگیری را بدهید.

اگر قصد خرید و یا قیمت میلگرد در سایزها و کارخانه‌های دیگر را دارید میتوانید به صفحه اصلی میلگرد مراجعه کرده و قیمتها را در آنجا مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *