میلگرد ۱۲

برای استعلام قیمت میلگرد ۱۲ میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و قیمت روز میلگرد را از آنها بپرسید و اطلاع دقیق پیدا کنید.

میلگرد ۱۲ یکی از سایزهای میلگرد ست که ضخامت و قطر آن پایین است به همین دلیل برای آرماتوربندی و ساختمان سازی بسیار زیاد از آن استفاده میشود. این نوع میلگرد که آجدار است در گرید A3 تولید میشود و حتما در خرید آن باید دقت داشته باشید. 

آج میلگرد ۱۲ گرید A3 به صورت اعداد فارسی هفت و هشت میباشد که وزن آن نسبت به گرید A2 بیشتر است و مقاومت بسیار بالاتری نسبت آن دارد.

قیمت میلگرد 12 نیشابور

میلگرد ۱۲ نیشابور

مجتمع فولاد خراسان یا همان نیشابور در سال ۱۳۸۰ کار خود را در زمینه میلگرد آغاز کرد.این کارخانه بزرگترین مجتمع فولادی شرق کشور میباشد که قسمتی از نیاز فولاد کشور را برطرف کرده است. 

میلگرد ۱۲ آجدار نیز در این کارخانه تولید میشود که تنش جاری آن ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع میباشد و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد میباشد.

وزن میلگرد ۱۲ نیشابور

وزن استاندارد میلگرد ۱۲ بین ۱۰.۵ تا ۱۱ کیلوگرم میباشد که این وزن برای کارخانه های مختلف با توجه به وع کیفیت آنها متفاوت میباشد. وزن میلگرد نیشابور سایز ۱۲ نیز برابر همین عدد میباشد و از استاندارد کافی برخوردار است

قیمت میلگرد ۱۲ نیشابور

قیمت میلگرد در داخل کشور همیشه در حال نوسان است و چند عامل باعث به وجود آمدن تغییر قیمت هستند که عبارتند از:

  • نوسانات قیمت ارز
  • قیمت جهانی آهن 
  • میزان تورم در داخل کشور
  • میزان عرضه و تقاضا
  • کرایه حمل و نقل

حال با توجه به بالا و پایین شدن این چند عامل نمی‌توان قیمت دقیقی را برای میلگرد در نظر گرفت. شما سازندگان و خریداران عزیز برای اطلاع دقیق در مورد قیمت میلگرد آجدار میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا در تماس باشید و قیمت روز میلگرد را از آنها جویا شوید.

در شرکت و بنگاه آهن سانا علاوه بر میلگرد محصولات دیگری نیز به فروش میرسد که از مهمترین آنها میتوان به تیرآهن اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت تیرآهن میتوانید به صفحه این محصول مراجعه کنید و یا جهت تسریع در کار با کارشناسان بخش مربوطه در تماس باشید.

خرید میلگرد ۱۲ نیشابور

شما به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید اقدام به خرید میلگرد کنید. برای خرید حضوری میتوانید به آدرس درج شده در پایین صفحه مراجعه کرده و پس مشاهده و بررسی بار مورد نظر، آن را خریداری کنید.

همچنین برای خرید تلفنی میتوانید با کارشناسان تماس برقرار کنید و پس از ثبت سفارش خود آن را خریداری کرد کنید. و در هر جای کشور حضور داشته باشید بار برای شما ارسال میگردد.

اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت میلگرد در کارخانه‌ها و سایزهای دیگر را دارید میتوانید به صفحه اصلی قیمت روز میلگرد مراجعه کرده و قیمت هر سایزی که مد نظر دارید را در آنجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *