میلگرد ۱۸

یکی از میلگردهای پرکاربرد میلگرد ۱۸ است که برای پروژه¬های سنگین و ساخت و ساز بسیار پر اهمیت است. این نوع میلگرد از گرید A3 میباشد و آجهای آن به صورت اعداد فارسی هفت و هشتی است. قطر میلگرد ۱۸ در واقع همان ۱۸ میلیمتر است که در ادامه در مورد قیمت میلگرد ۱۸ اصفهان بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت میلگرد 18 اصفهان.

میلگرد ۱۸ اصفهان

چندین کارخانه تولید میلگرد در سطح کشور هستند که اقدام به تولید میلگرد میکنند که یکی از با کیفیت¬ترین تولید کنندگان این محصول، کارخانه ذوب آهن اصفهان است که میلگرد آن را به اسم میلگرد ذوب آهن و میلگرد اصفهان در بازار میشناسند.

نحوه تولید میلگرد ۱۸ اصفهان

برای تولید میلگرد ابتدا شمشهای فولادی که از سنگ آهن به دست آمده‌اند را وارد کوره کرده و تحت تاثیر دمای ۱۱۰۰ درجه آنها را ذوب می‌کنند. پس از ذوب کردن، مواد مذاب را داخل قالب ریخته که در نهایت باعث به وجود آمدن میلگرد میشود. در نهایت میلگرد را سرد کرده و آنها را در بندیل های مختلف بسته بندی و روانه بازار می‌کنند.

قیمت میلگرد ۱۸ اصفهان

چند عامل خارجی باعث نوسان قیمت میلگرد میشوند که از مهمترین آنها میتوان به قیمت جهانی آهن، نوسانات قیمت ارز، میزان تورم و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. به همین علت نمی‌توان قیمت دقیقی برای میلگرد در مقاله اشاره کرد.
شما سازندگان و خریداران عزیزی که قصد خرید و یا اطلاع از قیمت میلگرد آجدار دارید میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس برقرار کرده و از آنها علاوه بر درخواست قیمت، مشاوره رایگان دریافت نمایید.
قابل ذکر است که در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۳ میلگرد ۱۸ اصفهان هر کیلوگرم ۲۶۴۰۰ تومان میباشد.

خرید میلگرد ۱۸ اصفهان

شما عزیزان به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید میلگرد ۱۸ را خریداری کنید. برای خرید حضوری باید از طریق آدرس زیر صفحه به بنگاه شرکت آهن سانا مراجعه کرده و پس از روئیت کردن محصول مورد نظر، آن را خریداری کنید.

 اما با استفاده از تلفن و برقراری تماس با کارشناسان ما میتوانید محصول خود را ثبت سفارش کنید و در هر کجای ایران حضور داشته باشید بار به دست شما میرسد.

اگر قصد خرید و یا قیمت میلگرد در سایزها و کارخانه‌های دیگر را دارید میتوانید به صفحه اصلی قیمت میلگرد مراجعه کنید و قیمت هر محصولی را که مد نظر دارید در آنجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *