میلگرد ۱۶

میلگرد ۱۶ آجدار یکی از مهمترین میلگردهای موجود در بازار است که برای ساخت و ساز از آن بیشتر استفاده میشود. این نوع میلگرد از گرید A3 میباشد که آج آن به صورت اعداد فارسی هفت و هشتی میباشد.

قیمت میلگرد 16 اصفهان

میلگرد ۱۶ اصفهان

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان میلگرد را با بهترین کیفیت تولید و عرضه میکند که یکی از بهترین کیفیت های موجود در بازار کشور میباشد. این کارخانه علاوه بر میلگرد ۱۶ سایزهای دیگر مانند میلگرد ۱۲، میلگرد ۱۴ و … را نیز تولید میکند که برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۲ میتوانید به صفحه این محصول مراجعه کنید.

کاربرد میلگرد ۱۶ اصفهان

از مهمترین کاربردهای این میلگرد به ساختمان سازی میتوان اشاره کرد که عمده مصرف آن در آرماتوربندی است. همچنین برای ساخت سازه‌های دیگر مانند پل سازی نیز از این نوع میلگرد به کار میبرند.

وزن میلگرد ۱۶ اصفهان

هر متر از میلگرد ۱۶ ذوب آهن برابر ۱.۵۸ کیلوگرم میباشد که این عدد برای شاخه ۱۲ متری برابر ۱۸.۹۶ کیلوگرم میباشد که این وزن استاندارد میلگرد ۱۶ است.

قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان

عواملی متعددی از جمله قیمت جهانی آهن، تغییرات قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا و … هستند که در تعیین قیمت میلگرد اصفهان بسیار تاثیرگذارند و همین عوامل باعث میشود قیمت میلگرد هر روز در حال نوسان باشد.
شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت میلگرد میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا در تماس باشید و علاوه بر استعلام قیمت از آنها درخواست مشاوره کنید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند و در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

خرید میلگرد ۱۶ اصفهان

شما به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای خرید حضوری میتوانید شخصا به بنگاه شرکت آهن سانا واقع در آهن مکان تهران مراجعه کرده و پس از رویت بار، آن را خریداری نمایید.

اما برای خرید تلفنی میتوانید با کارشناسان متخصص ما تماس برقرار کنید و پس از ثبت سفارش بار مورد نظر خود، در هر جای کشور حضور داشته باشید به محل شما ارسال میگردد.

میلگرد انواع مختلف، سایزهای مختلف و کارخانه‌های مختلفی دارد که قیمت هرکدام از آنها باهم متفاوت است. برای اطلاع از قیمت هرکدام از این محصولات میتوانید به صفحه اصلی قیمت روز میلگرد مراجعه کرده و قیمت محصول مورد نظر خود را در آن مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *