پروفیل سبک ساوه

پروفیل سبک پروفیلی است که از ورق کمتر از ۲ میل تولید شود و این پروفیل در چندین کارخانه از جمله کارخانه پروفیل ساوه تولید و عرضه میگردد. 

به دلیل جوش پذیری بالا، استحکام بالا، و قابلیت آبکاری روی آن، کاربردهای فراوانی دارد که در صنعت خودروسازی، موتور سیکلت و تولید مبلمان اداری بسیار پر کاربرد است.

سایز پروفیل سبک ساوه

کارخانه پروفیل ساوه، پروفیل مبلی را از سایز .۶ میل تا ۱.۶ میل تولید میکند که این نشان دهنده ضخامت پروفیل است ولی طول آنها ۶ متر است. مشتریان با توجه به نیاز خود میتوانند هر سایزی از پروفیل مبلی را سفارش و خریداری کنند.

قیمت پروفیل سبک ساوه

کاربرد پروفیل مبلی ساوه

این نوع پروفیل در کارهای مختلفی میتوان از آن استفاده کرد اما مهمترین استفاده از آن میتوان به صنعت خودرو و ماشین سازی، تولید وسایل بیمارستانی، موتور سیکلت و از همه مهمتر تولید مبلمان اداری اشاره کرد.

قیمت پروفیل سبک ساوه

همانطور که استحضار دارید قیمت تمامی آهن آلات مخصوصا پروفیل در داخل کشور هر روز دستخوش تغییر است و با توجه به افزایش نرخ تورم، افزایش نرخ ارز، تغییر قیمت جهانی آهن و میزان عرضه و تقاضا قیمت پروفیل سبک نیز متغیر است. بهترین راه برای اطلاع دقیق از قیمت پروفیل مبلی، تماس با کارشناسان شرکت آهن سانا است که علاوه بر اعلام دقیق قیمت، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند و به شما مشاوره رایگان بدهند.

خرید پروفیل سبک ساوه

شما عزیزان به دو صورت میتوانید پروفیل سبک مبلی را از گروه صنعتی آهن سانا خریداری کنید. روش اول به صورت حضوری به آدرس قید شده در پایین صفحه مراجعه کرده و پس از بررسی محصول مورد نظر خود، مبلغ آن را پرداخت و بار خود را تحویل بگیرید. 

روش دوم به صورت تلفنی یا اینترنتی میباشد که پس از تماس با کارشناسان ما، محصول خود را سفارش داده و پیش فاکتور برای شما ارسال میشود، پس از بررسی و تایید از سوی شما، مبلغ نهایی پرداخت شده و بار برای شما در هر جای کشور حضور داشته باشید ارسال میگردد.

همچنین گروه صنعتی آهن سانا علاوه بر پروفیل سبک، محصولات دیگری مانند تیرآهن و میلگرد را به مشتریان خود عرضه میکند که برای اطلاع از قیمت تیرآهن نیز میتوانید استعلام آن را از کارشناسان ما بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *