میلگرد

میلگرد یک محصول پرکاربرد در حوزه ساخت و ساز است که برای محکم شدن سازه از آن استفاده میشود. این محصول باعث میشود که ساختمان یا سازه ما در مقابل بلایای طبیعی مانند زلزله ایمن تر شود. پس حتما در خرید میلگرد و یا نحوه استفاده از آن دقت لازم داشته باشید و سعی کنید از یک مهندس  معمار برای ساخت سازه خود بهره بگیرید.

میلگرد سایزهای مختلفی دارد که قطر آنها باهم متفاوت است و کارخانه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که اقدام به تولید میلگرد میکنند. کارخانه نیشابور یکی از آنهاست که انواع سایزهای میلگرد را با کیفیت و استاندارد مناسب تولید میکند.

میلگرد ۱۶ نیشابور یکی از محصولات این کارخانه است که در مورد نحوه تولید و قیمت آن توضیح خواهیم داد.

قیمت میلگرد 16 نیشابور

میلگرد ۱۶ نیشابور

یکی از پرمصرفترین میلگردهای کارخانه نیشابور سایز ۱۶ است که از آن برای ساختمان سازی، ساخت پل، ساخت تیرچه و … استفاده میشود.

میلگرد ۱۶ نیشابور از گرید A3 است که آج این نوع میلگرد به صورت اعداد فارسی ۷ و ۸ میباشد که در واقع بهترین نوع میلگرد آجدار به شمار میرود زیرا مقاومت بسیار بالایی نسبت به گرید A2 و یا میلگرد ساده دارد.

وزن میلگرد ۱۶ نیشابور

کارخانه نیشابور برای تولید میلگرد از استاندارد IPE استفاده میکند که استاندارد تولید میلگرد در اروپا میباشد. وزن میلگرد ۱۶ در این کارخانه بین ۱۸.۸ تا ۱۹.۲ کیلوگرم میباشد. توصیه میشود هنگام خرید میلگرد از وزن استفاده کنید چون وزن شاخه ممکن است مقداری تفاوت داشته باشد.

قیمت میلگرد ۱۶ نیشابور

با توجه به نوسانات بازار قیمت میلگرد هرروز در حال تغییر و نوسان است پس اگر قصد خرید میلگرد را دارید حتما قبل از خرید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا در تماس باشید تا علاوه بر اعلام قیمت روز میلگرد ۱۶، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

همچنین این مجموعه علاوه بر میلگرد ۱۶، سایزهای دیگر میلگرد از انواع کارخانجات را به فروش می‌رساند که مهمترین و پرفروشترین آنها میلگرد ۱۴ اصفهان است. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان نیز لطفا با تماس برقرار کنید.

کارخانه‌های مختلفی در سطح کشور هستند که اقدام به تولید میلگرد در سایزهای مختلفی می‌کنند. ما در صفحه اصلی قیمت روز میلگرد یک جدول طراحی کردیم که در آن قیمت انواع سایزها در انواع کارخانه‌ها در آن گذاشتیم. با مراجعه به این جدول قیمت هر سایزی که بخواهید را میتوانید ملاحظه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *