میلگرد ۱۴

میلگرد ۱۴ یعنی ضخامت قطر میلگرد ۱۴ میلیمتر است و معمولا از نوع A3 است. در واقع بهترین و باکیفیت نوع میلگرد برای ساختمان سازی همام میلگرد A3 است که نسبت به نوع های دیگر مقداری قیمت آن بیشتر است.

قیمت میلگرد 14 اصفهان

میلگرد ۱۴ اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان میلگرد ۱۴ را با کیفیت استاندارد IPE که استاندارد اروپا است تولید میکند. این نوع استاندارد میلگرد در داخل کشور نیز استفاده میشود. کارخانه ذوب آهن اصفهان  به جرات میتوان گفت بهترین کیفیت میلگرد را در بین تولیدکنندگان دارد و علاوه بر اینکه نیاز داخلی را برطرف میکند؛ محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه و همسایه نیز صادر میکند.

وزن میلگرد ۱۴ اصفهان

وزن استاندارد میلگرد ۱۴ برابر ۱۴.۵ کیلوگرم میباشد که این مقدار در برخی کارخانه ها با توجه به کیفیت آلیاژ آنها متفاوت است ولی کارخانه اصفهان همین وزن را به صورت دقیق برای میلگرد ۱۴ تولید میکند.

کاربرد میلگرد ۱۴ اصفهان

عمدا مصرف این نوع میلگرد برای ساخت و ساز و آرماتوربندی است که در ساختمان سازی بسیار پرکاربرد است. همچنین میلگرد ۱۴ را برای ساخت تیرچه نیز به کار برده میشود.

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان

چند عامل وجود دارد که در تعیین قیمت میلگرد تاثیرگذار است که عبارتند از:

  • قیمت جهانی آهن
  • قیمت حمل و نقل
  • میزان تورم میزان عرضه و تقاضا
  • تغییرات قیمت ارز

با توجه به این چند عامل معمولا قیمت میلگرد آجدار هرروز در حال نوسان است و نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن مشخص کرد. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید میلگرد میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس حاصل نمایید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

نحوه خرید میلگرد ۱۴ اصفهان

شما به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید میلگرد را از گروه صنعتی آهن سانا خرید کنید. برای خرید حضوری میتوانید به بنگاه این شرکت مراجعه کرده و بار خود را به صورت حضوری خرید کنید. اما به صورت تلفنی هم میتوانید این کار را انجام دهید؛ به این صورت که با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و پس از سفارش و بارگیری در هر جای کشور حضور داشته باشید بار باری شما ارسال میگردد.

میلگرد آجدار سایزهای زیادی دارد که کارخانه‌های زیادی در داخل کشور این محصول را تولید می‌کنند. اگر قصد خرید سایز دیگر میلگرد را دارید میتوانید ابتدا به صفحه اصلی قیمت میلگرد مراجعه کنید تا در آنجا قیمت تمامی سایزها را ملاحظه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *