نبشی ۳

نبشی ۳ یکی از محصولات آهنی است که در ساختمان سازی و پروژه‌های صنعتی پرکاربرد است. شکل ظاهری نبشی ۳ مانند حروف لاتین L و V است که معمولا به صورت جفت و یا تکی در کنار هم قرار می‌گیرند.

قیمت نبشی 3

مشخصات فنی نبشی ۳

از مهمترین پارمترهایی که در مشخصات نبشی وجود دارد، بال نبشی، ضخامت نبشی و طول شاخه آن است. برای مثال هنگامی که گفته میشود ۴_۵ نبشی یعنی طول بال نبشی ۴ سانت و ضخامت آن هم ۴ میل باشد. زمانی که گفته میشود نبشی ۳، یعنی طول بال آن ۳ و ضخامت نبشی هم ۳ میل باشد.
در کل تغییرات این چند معیار، باعث تغییر قیمت نبشی میشود.

کاربرد نبشی ۳

نبشی کاربردهای زیادی دارد و عمده مصرف آن هم در ساخت و ساز است. اما نمیتوان گفت که کاربرد نبشی ۳ فقط به ساختمان سازی برمیگردد. بعضی از مهمترین کاربردهای نبشی ۳ عبارتند از:
• ساخت پلکان، انواع سقف سبک مانند شیروانی
• ساخت ستونهای فلزی
• تولید انواع خرپا
• ساخت در و پنجره
• صنایع خودروسازی، کشتی سازی و پتروشیمی

وزن نبشی ۳

یک فرمول ریاضی وجود دارد که بر اساس این فرمول میتوان وزن هر نبشی را به راحتی به دست آورد. این فرمول به این صورت است:
طول نبشی بر حسب متر * ضخامت نبشی بر حسب متر * اندازه بالها بر حسب متر * ۷۸۵۰ * ۲ = وزن نبشی
عدد ۷۸۵۰ چگالی فولاد است و یک عدد ثابت برای محاسبه تمامی نبشی‌ها است.
اگر بخواهیم وزن نبشی ۳ را محاسبه کنیم به این صورت است که:
طول بال : ۰.۳ متر
ضخامت : ۰.۰۳ متر
طول : ۱۲ متر
با جایگذاری این مقادیر در فرمول بالا، وزن نبشی ۳ به دست می‌آید.
۸.۴۷ = ۱۲ * ۰.۰۰۳ * ۰.۰۳ * ۷۸۵۰
بنابراین نبشی ۳ وزنی برابر ۸.۴۷ کیلوگرم دارد.

قیمت نبشی ۳

توصیه میشود اگر قصد خرید هر نوع آهنی را دارید، به صورت وزنی اقدام به خرید آن کنید تا از سوء استفاده بعضی از سودجویان جلوگیری شود.
نبشی ۳ می‌تواند در چندین نوع تولید شود و اندازه بال و طول آن هم متفاوت باشد به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در این مقاله در نظر گرفت.
ما در صفحه اصلی قیمت نبشی یک جدول طراحی کردیم که قیمت و جدول وزنی تمامی سایزهای نبشی را در آن قرار دادیم. شما عزیزان با مراجعه به این صفحه میتوانید از قیمت روز نبشی ۳ اطلاع پیدا کنید.
البته همانطور که میدانید قیمت همه محصولات از جمله آهن آلات هرروز و بعضی اوقات لحظه‌ای در حال تغییر است به همین سبب بهترین راه برای کسب اطلاع از قیمت نبشی ۳، تماس با کارشناسان شرکت آهن سانا میباشد.
شما عزیزان از طریق شماره تلفن های پایین صفحه میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید نبشی ۳ راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *