لوله سبک ۰.۸ میل

به لوله‌های سبک که ضخامت آنها کمتر از ۲ میل است، لوله سبک میگویند. از این محصول در تولید مبلمان و صندلی اداری زیاد به کار برده میشود و عمده مصرف لوله سبک ۰.۸ میل در تولید مبلمان است؛ به همین دلیل به آن لوله مبلی میگویند.
کارخانه‌های زیادی اقدام به تولید این محصول می‌کنند که از مهمترین آنها میتوان به کارخانه خاور صنعت هما، کارخانه کوشا صنعت خلیج فارس(اصفهان) و کارخانه لوله و پروفیل ساوه اشاره کرد.
این کارخانه‌ها لوله مبلی را با بهترین کیفیت و با استفاده از استاندارد جهانی، تولید می‌کنند.
منظور از ۰.۸ر، ضخامت لوله است که مقدار آن از ۱ میلیمتر هم کمتر است. اما قطر آن متفاوت است و همین لوله ۰.۸ میل در ۲۰ سایز مختلف تولید میشود که کوچکترین قطر آن ۱۰ میل و بزرگترین قطر آن ۱۰۲ میل است.
هنگام خرید باید هم به ضخامت و هم به قطر لوله توجه داشت. برای مثال سفارش خود را باید به این شکل درخواست و ثبت کرد: لوله مبلی ۰.۸ میل با قطر ۲۰ میل، یا لوله مبلی ۲۰ با ضخامت ۰.۸

لوله سبک 0.8 میل

وزن لوله مبلی ۰.۸ میل

همانطور که گفتیم این محصول با قطرهای مختلفی تولید میشود، پس طبیعتا وزن هر کدام از آنها باهم متفاوت است. وزن لوله سبک ۰.۸ میل با قطر ۱۰ تقریبا ۱.۱۵ کیلوگرم است و محصول مورد نظر با قطر ۱۰۲ وزنی برابر ۱۲ کیلوگرم دارد.
در صفحه اصلی قیمت لوله سبک جدول وزنی تمام سایزها و ضخامتها قرار داده شده است. با مراجعه به این صفحه میتوانید وزن محصول مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.

قیمت لوله سبک ۰.۸ میل

در همان صفحه قیمت لوله مبلی، جدول دیگری طراحی شده است که قیمت تمامی سایزها و ضخامتها در آن قرار داده شده است و روزانه قیمت آنها آپدیت میگردد. شما عزیزان با مراجعه به این جدول میتوانید قیمت لوله مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.
همچنین گروه صنعتی آهن سانا با داشتن کادری مجرب متشکل از کارشناسان باتجربه و حرفه ای، آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند.
شما میتوانید از طریق شماره تلفنهای موجود در پایین صفحه با کارشناسان آهن سانا تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصولات راهنمایی بنمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *