پروفیل مبلی ۱.۱ میل

پروفیل سبک یا پروفیل مبلی ۱.۱ میل یکی از ضخامتهای قوطی مبلی است که از آن برای ساخت مبلمان اداری، در و پنجره و تجهیزات بیمارستانی استفاده میشود. قوطی سبک در چندین کارخانه تولید میگردد که از مهمترین آنها میتوان به کارخانه ساوه اشاره کرد.
برای اطلاع از قیمت پروفیل مبلی در سایز مورد نظر خود، به جدول طراحی شده در صفحه اصلی پروفیل سبک مراجعه کنید.

پروفیل مبلی 1.1 مبلی

اندازه‌های پروفیل مبلی ۱.۱

پروفیل سبک با ضخامت ۱.۱ میل ابعاد گوناگونی دارد که در ادامه به مهمترین و پرفروشترین آنها اشاره خواهیم کرد:
• پروفیل مبلی ۲۰ * ۲۰ ضخامت ۱.۱ میل
• پروفیل مبلی ۲۰ * ۳۰ ضخامت ۱.۱ میل
• پروفیل مبلی ۳۰ * ۳۰ ضخامت ۱.۱ میل
• پروفیل سبک ۴۰ * ۴۰ ضخامت ۱.۱ میل

وزن پروفیل مبلی ۱.۱

همانطور که گفتیم این ضخامت از قوطی سبک ابعاد مختلفی دارد و طبیعتا وزن متفاوتی نسبت به هم دارند. وزن پروفیل سبک برای ابعاد کوچو از ۲ کیلوگرم شروع میشود و تا ۱۰ کیلوگرم نیز میرسد.
توجه داشته باشید که این مقدار وزن برای هر شاخه ۶ متری میباشد. اگر می‌خواهید وزن هر متر از آن را به دست بیاورید باید مقدار وزن هر شاخه را تقسیم بر ۶ کنیم تا وزن یک متر به دست بیاید.

قیمت پروفیل مبلی ۱.۱

اگر قصد اطلاع از قیمت پروفیل سبک در ضخامت ۱.۱ را دارید میتوانید به جدول طراحی شده در صفحه اصلی قیمت پروفیل مبلی مراجعه کرده و قیمت پروفیل مبلی ضخامت ۱.۱ را در اندازه‌های مختلف مشاهده فرمایید.
همچنین کارشناسان مجرب شرکت آهن سانا آماده ارائه پاسخگویی به مشتریان عزیز هستند. شما عزیزان میتوانید از طریق شماره‌های پایین همین صفحه با کارشناسان آهن سانا تماس بگیرید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید محصول درست، راهنمایی کنند.

خرید پروفیل سبک

به دو صورت حضوری و تلفنی میتوانید خرید خود را از شرکت آهن سانا انجام دهید؛ برای خرید حضوری باید به آدرس قید شده مراجعه کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.
اما برای خرید تلفنی نیاز به هدر دادن وقت خود نیستند. شما عزیزان میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا سریعترین زمان ممکن، در هر کجای کشور که باشید، بارتان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *