کارخانه ماهان

کارخانجات زیادی در ایران در خطه تولید آهن آلات فعالیت دارند و نیازهای داخلی و بخشی در کشورهای خارجی و صادرات مشارکت دارند.
کارخانه ماهان یکی از این کارخانجات میباشد که در زمینه تولید مقاطع فلزی از جمله ، تیرآهن ، قوطی پروفیل ، نبشی فعالیت دارد.
اما قصد داریم در این صفحه و مقاله اطلاعات بیشتری درباره تیرآهن به شما عزیزان بدهیم.

قیمت تیرآهن 16 ماهان

تیرآهن

تیرآهن بخش جدا نا پذیری از آهن آلاتی است که در ساخت و ساز های سنگین بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
همانطور که از اسم این محصول پیداست ، تیرآهن محصولی است که در گذشته بصورت چوبی و با پیشرفت در علم و در زمینه صنعت این تیر های چوبی جای خود را به تیرهای آهنی که بسیار با دوام تر و با کیفیت بهتری هستند ، دادند.
همانطور که اشاره کردیم تیرآهن بخش لاین فک و جدا ناپذیر ساختمان سازی، پل سازی، صنایع و تولیدات آهنی میباشد، از همین رو بسته به نیاز هر کدام از موارد اشاره شده، این محصول در کارخانجات تولید میشود.

تیرآهن ۱۶ ماهان

همانطور که اشاره کردیم از مهمترین محصولات این کارخانه که در شهر سمنان و در شهرک صنعتی سعادت آباد واقع است، تیرآهن میباشد که سایزهای متعددی از جمله تیرآهن ۱۲، تیرآهن ۱۴، ۱۶ ، ۱۸ و … تولید میشود.
در این بخش قصد داریم اطلاعاتی از جمله وزن، قیمت، طول و نحوه خرید تیرآهن ۱۶ ماهان را به شما عزیزان توضیح بدهیم.
تیرآهن ۱۶ ماهان بصورت پیش فرض و سایز کارخانه ای ، به طول ۱۲ متر تولید میشود، اما بسته به نیاز مشتری ممکن است بصورت سفارشی به شاخه ۶ متری در کارخانه نیز برش بخورد و به دست مصرف کننده برسد.
معمولا میتوان از بازار های آهن سراسر کشور هم شاخه ۱۲ و هم شاخه ۶ متری تهیه کرد.

وزن تیرآهن ۱۶ ماهان

وزن تیرآهن ۱۶ ماهان برای شاخه ۱۲ متری چیزی معادل با ۱۶۰ کیلو گرم و برای ۶ متری معادل ۸۰ کیلو گرم و برای هر متر ۱۳ کیلو و ۳۳۰ گرم میباشد.
در بازار آهن تیرآهن را میتوان در سایز ها و اندازه های مختلف و برشی میتوان خریداری کرد.
لازم به ذکر است که دلیل محبوبیت تیرآهن ۱۶ ماهان بین سایر رقبای خود ، پایین بودن وزن هر شاخه این تیرآهن میباشد از همین سو از این محصول بیشتر برای مکان ها و ساختمان هایی استفاده میشود که خیلی نیازی به محکم کاری ندارد.

تیرآهن رابطه مستقیمی با ورق آهن دارد و قیمت تیرآهن به نوعی بستگی به قیمت ورق آهن نیز دارد.

خرید و قیمت تیرآهن ۱۶ ماهان

مشتریان گرامی که قصد خرید تیرآهن ۱۶ را دارند به روش های زیر می‌توانند این محصول را خریداری نمایند.
روش اول اینکه با سرچ کردن کلمه “قیمت تیرآهن ۱۶ ماهان” در گوگل و با وارد شدن به سایت آهن سانا و صفحه تیرآهن ۱۶ ماهان میتوانید قیمت روز را مشاهده نمایید.
روش دیگر برای اطلاع از قیمت تیرآهن، شماره گیری شماره تلفن های سایت آهن سانا میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از همکاران ما قیمت روز و لحظه ای محصول را درخواست نمایید.

کارخانه ماهان سایزهای مختلف تیرآهن را تولید و عرضه میکند که برای اطلاع از قیمت سایر سایزها میتوانید به صفحه قیمت تیرآهن ماهان در همین سایت مراجعه کرده و قیمت آنها را مشاهده فرمایید.

برای اطلاع از نحوه خرید تیرآهن و یا قیمت سایر سایزها و کارخانه‌ها، باید به صفحه اصلی قیمت روز تیرآهن مراجعه کنید و در جدول این صفحه قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *