تیرآهن

از جمله مهمترین مقاطع فلزی و آهن آلات بازار که در زمینه صنایع سازه های بزرگ بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
تیرآهن ها با استاندارد های IPE , INP ، IPB تولید و روانه بازار آهن آلات میشوند.
اما پر طرفدار ترین نوع این محصول تیرآهن با استاندارد IPE میباشد که برای مصارف ساختمان سازی ، ویلا و پل مورد استفاده قرار میگیرد.

تیرآهن ماهان

کارخانه تولید آهن آلات و مقاطع فلزی ماهان با نام مستعار کارخانه ماهان ، محصولاتی از جمله پروفیل ، نبشی ، ناودانی و تیرآهن را در برنامه کاری و تولید خود قرار داده است.
اما تیرآهن از مهمترین محصولات این کارخانه میباشد که با استاندارد IPE تولید و روانه بازار میشود.

قیمت تیرآهن 14 ماهان

تیرآهن ۱۴ ماهان

تیرآهن ۱۴ ماهان با طول ۱۲ متری طول میشود ، اما گاهی اوقات برای سهولت در جابجایی و خرید مشتریان با سایز ۶ متری نیز به بازار روانه میشود.
وزن یک شاخه ۱۲ متری از تیرآهن ۱۴ ماهان تقریبا ۱۲۰ کیلوگرم میباشد که اگر قصد خرید شاخه ۶ متری را نیز داشته باشید وزن آن تقریبا برابر با ۶۰ کیلو گرم میباشد.
معمولا قیمت تیرآهن های کارخانه ماهان از سایر محصولات کارخانجات دیگر پایین تر است ، چرا که وزن این نوع تیرآهن پایین تر از سایز سایر رقبا میباشد.
نحوه خرید تیرآهن ۱۴ ماهان به دو روش هم کیلویی و هم بصورت شاخه امکان پذیر است.

قیمت تیرآهن ۱۴ ماهان

برای استعلام لحظه ای قیمت تیرآهن ۱۴ ماهان میتوانید با شماره های سایت تماس بگیرید و از کارشناسان بخش تیرآهن قسمت این محصول را درخواست نمایید.
همچنین با مراجعه به این صفحه و با سرچ کردم کلمه *قسمت تیرآهن ۱۴ ماهان* در گوگل میتوانید قیمت این محصول را از سایت آهن سانا مطلع شوید.
مشتریان گرامی اگر قصد خرید و یا استعلام قیمت تیرآهن در سایزهای دیگر کارخانه ماهان را دارید میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی قیمت تیرآهن و مشاهده جدول قیمت تیرآهن ماهان، محصول مورد نظر خود را مشاهده و خرید نمایید.

اگر قصد خرید تیرآهن ۱۴ در کارخانه اصفهان، فایکو و یا دیگر کارخانه‌ها را دارید میتوانید به صفحه اصلی قیمت تیرآهن مراجعه کرده و در جدول طراحی شده در آن صفحه، قیمت دیگر کارخانه‌ها را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *