کارخانه ماهان

کارخانه فولاد ماهان که در شهر سمنان و شهرک صنعتی جنت آباد در سال ۱۳۸۹ تاسیس و محصولات خود از جمله تیرآهن ، نبشی ، ناودانی و پروفیل را وارد بازار ایران نموده است.
این کارخانه تیرآهن های خود را با استاندارد IPE روانه بازار کرده است.

تیرآهن ۱۲ ماهان

همانطور که اطلاع دارید تیرآهن در سایزها و اندازه های مختلفی تولید میشود که از جمله مهمترین سایزهای این کارخانه ، تیرآهن ۱۲ ماهان ، تیرآهن ۱۴ ، ۱۶ و ۱۸ میباشد که در این صفحه و مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره این محصول به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم.

تیرآهن ۱۲ ماهان هم به طول های ۱۲ متر به صورت پیش فرض و در بازار با اندازه ۶ متر در بازار به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

قیمت تیرآهن 12 ماهان

وزن تیرآهن ماهان

وزن تیرآهن ۱۲ ماهان تقریبا ۱۱۰ کیلوگرم برای شاخه ۱۲ متری و ۵۵ کیلو برای شاخه ۶ متری میباشد.

لازم به ذکر است که کارخانه ماهان ، تیرآهن های خود را از سایز پیش فرض تولید از ، ۱۴ به بالا دارد ، اما اگر مشتری مقدار و تعداد زیادی از این محصول را  بخواهد ، کارخانه برایش تولید مینماید.

قیمت تیرآهن ۱۲ ماهان

برای استعلام قیمت تیرآهن ۱۲ ماهان میتوانید با مراجعه به سایت آهن سانا و صفحه تیرآهن از جدول قیمت محصولات ، قسمت تیرآهن ۱۲ را مطلع شوید.

اگه بخواهید با شخص راجب قیمت و بهای این محصول صحبت نمایید با شماره تلفن های موجود در سایت میتوانید با کارشناسان گروه آهن سانا تماس بگیرید و از قیمت تیرآهن به صورت لحظه‌ای مطلع شوید.

برای استعلام از قیمت سایر تیرآهن های موجود در سایت آهن سانا میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی قسمت تیرآهن ، قیمت سایر محصولات را مشاهده نمایید.

همچنین در گروه صنعتی آهن سانا تیرآهن کارخانه‌های دیگر موجود میباشد که میتوانید برای استعلام قیمت تیرآهن اصفهان نیز به صفحه مربوطه مراجعه کرده و قیمت را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *