تیرآهن اصفهان

تیرآهن

اگر بخواهیم از مهمترین و پر مصرف ترین محصولات و آهن آلات بازار نام ببریم باید تیرآهن را محصول اصلی و مهمترین نوع آهن آلات در ساختمان سازی ، سد سازی و در نهایت برای محکم کاری و ایجاد ستون نام برد ، تیرآهن ذوب آهن از بهترین محصولات برای استفاده در این پروژه ها است.

از همین رو بسیاری از کارخانجات تولید محصولات فولادی و آهنی روی به تولید این محصول بسیار مهم و کاربردی آورده اند. چراکه این محصول بیشتر از هر محصول دیگری در بازار حائز اهمیت است.

تیرآهن معمولا از دو بخش بال و جان تشکیل شده است که همین دو بخش سایز و اندازه این محصول را به وجود می آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول ، انواع تیرآهن ، بیشترین تیرآهن های مورد استفاده در بازار ، مناسب ترین محصول برای استفاده در ساختمان و همچنین برای اخذ قیمت تیرآهن میتوانید وارد صفحه این محصول شوید و کلیه این اطلاعات را مشاهده نمایید.

 

تیرآهن اصفهان

تیرآهن ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین و باکیفیت‌ترین کارخانه‌های فولاد سازی ساختمانی در کشور است. همچنین این کارخانه بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است.

این کارخانه با ظرفیت حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تولید فولاد در سال به عنوان مادر صنعت فولاد شناخته میشود که از مهمترین محصولات تولیدی این کارخانه، تیرآهن میباشد.

یکی از ضروری‌ترین و مهمترین اجزای ساختمان تیرآهن است که تیرآهن ذوب آهن از باکیفیت‌ترین نوع تیرآهن در بین تمامی تولیدکنندگان این محصول است.

تیرآهن ذوب آهن به دلیل داشتن تمامی استانداردهای لازم همواره انتخاب خوبی برای مهندسان و سازندگان بوده است. برای اطلاع از قیمت تیرآهن ذوب آهن بهتر است با کارشناسان شرکت آهن سانا ارتباط برقرار کنید.

آغاز ساخت کارخانه ذوب آهن از سال ۱۳۴۶ شروع شد و در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. این کارخانه معمولا تیرآهن را از سایز ۱۲ تا ۳۰ تولید و عرضه میکند.

خرید تیرآهن ذوب‌آهن

انواع تیرآهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان تیرآهن را به صورت سبک و سنگین تولید میکند. تیرآهنهای تولید شده در این کارخانه در سه نوع IPB، IPE، IPN هستند.

تیر IPB به تیرآهن بال پهن موازی مشهور است. 

تیر IPE هم بال نیم پهن موازی است.

تیر IPN نیز بال باریک شیبدار است.

عوامل مهم در تاثیر قیمت تیرآهن ذوب آهن

با توجه به نوسانات قیمت ارز در داخل کشور، تغییر قیمت جهانی آهن و مقدار عرضه و تقاضا قیمت تیرآهن را نمیتوان به صورت دقیق در سایت و مقاله گذاشت.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیرآهن، نام برند و تولید کننده این محصول است. تیرآهن ذوب آهن با توجه به کیفیت بالایی که دارد، وزن آن هم از سایر تولیدکنندگان نیز بیشتر است، پس میتوان گفت قیمت بیشتر نسبت به کارخانه‌های دیگر دارد.

البته هرچند که قیمت بیشتری دارد ولی باز هم مهندسان عمران بیشتر از این کارخانه برای پروژه‌های خود استفاده می‌کنند.

دلیل بالا بودن قیمت تیرآهن ذوب آهن نسبت به سایر رقبا بکار بردن متریال بهتر نسبت به کارخانجات دیگر مانند ماهان ، یزد ، زاگرس و غیره است.
تیرآهن ذوب آهن اصفهان در بازار جاهانی و در کشورهای همسایه یک برند میباشد ، چرا که بیشتر فروش این محصول علاوه بر بازار داخلی کشورهای همسایه نیز از مشتریان خوب این محصول میباشند.

بعنوان مثال کشور همسایه عراق ، کویت ، سوریه ، افغنستان بدلیل بالا بودن کیفیت و همچنین مورد قبول بودن استاندارد این کارخانه باعث شده بسیار محبوب باشد.

قیمت تیرآهن اصفهان

شما مصرف کنندگان عزیز برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن ذوب آهن میتوانید با کارشناسان آهن سانا در تماس باشید و قیمت دقیق تیرآهن را از آنها جویا شوید.

از محصولات تیرآهن ذوب آهن میتوان به تیرآهن ۱۲ اشاره کرد که برای اخذ قیمت تیرآهن ۱۲ اصفهان میتوانید به این صفحه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *