پروفیل مبلی ۱.۵ میل

پروفیل مبلی ۱.۵ میل، به عنوان ضخیمترین پروفیل سبک شناخته میشود که کاربرد و استفاده زیادی دارد. این محصول در چندین ابعاد مختلف تولید میشود که به شکل مربع و یا مستطیل هستند.
پروفیل سبک استفاده فراوانی در تولید مبلمان و صندلی اداری دارد به همین دلیل به آن پروفیل مبلی و یا قوطی مبلی ۱.۵ میل میگویند.
این محصول از ورق سیاه به دست می‌آید و قابلیت آبکاری و کروم کاری دارد.
چندین کارخانه در کشور اقدام به تولید این محصول می‌کنند که از مهمترین کارخانه‌های تولید کننده پروفیل مبلی میتوان به کارخانه لوله و پروفیل ساوه، کارخانه جهان پروفیل پارس واقع در تهران، گروه صنعتی تهران شرق و کارخانه اصفهان اشاره کرد.

پروفیل مبلی 1.5 میل

وزن پروفیل سبک ۱.۵

قوطی مبلی در چندین سایز مختلف تولید میشود که وزن هر کدام از آنها باهم متفاوت است. همچنین کارخانه تولید کننده در تعیین وزن آن هم بی تاثیر نیستند. پس اگر قصد اطلاع از وزن قوطی سبک ۱.۵ میل را دارید باید ابعاد و کارخانه تولید کننده را نیز مشخص کنید تا وزن هر شاخه از آن به دست آید.
در صفحه اصلی قیمت پروفیل مبلی جدول وزنی قرار دادیم که وزن تمامی ضخامتها و تمامی ابعاد در آن قرار داده شده است. شما با مراجعه به این صفحه میتوانید از وزن محصول مورد نظر خود اطلاع کسب کنید.

قیمت پروفیل مبلی ۱.۵ میل

همانطور که میدانید قیمت تمامی آهن آلات هرروز در حال تغییر است و عواملی چون تغییرات قیمت ارز، قیمت جهانی آهن و میزان عرضه و تقاضا در تعیین قیمت این محصول بسیار تاثیر گذار هستند.
برای اطلاع دقیق از قیمت پروفیل سبک ۱.۵ میل، تماس با کارشناسان شرکت آهن سانا میباشد. از طریق شماره تلفنهای پایین صفحه میتوانید با کارشناسان آهن سانا تماس بگیرید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

همچنین این شرکت لوله مبلی را نیز به صورت عمده و خرده له فروش می‌رساند. برای اطلاع از قیمت لوله مبلی ۰.۶ میل نیز میتوانید قیمت آن را از کارشناسان ما خواستار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *