میلگرد ۱۲ اصفهان

میلگرد ۱۲ اصفهان را با نام میلگرد ۱۲ ذوب آهن نیز میشناسند که در این کارخانه تولید و بع بازار عرضه میگردد. این نوع میلگرد از نوع A3 و آجدار است که آج آن به صورت هفت و هشتی میباشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۲ اصفهان لطفا با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد 12 اصفهان

نحوه تولید میلگرد ۱۲ اصفهان

برای تولید این محصول ابتدا شمشهای فولادی را وارد کوره کرده تا تحت تاثیر دمای ۱۱۰۰ درجه ذوب شوند و پس از آن به درون قالب ریخته شود. قالب این نوع میلگرد به صورت هفت و هشتی است که در نهایت باعث میشود آج آن هم به همین شکل به دست بیاید. 

پس از آنکه میلگرد به دست آمد آن را سرد کرده و به صورت بندیل بسته بندی میگردد

میلگرد ۱۲ اصفهان معمولا به صورت شاخه ۱۲ متری میباشد که خرید از خود کارخانه برای مشتریان ناممکن است چون کارخانه بار را فقط به صورت تناژ بالا میفروشد و اقدام به خرده فروشی نمیکند. 

وزن میلگرد ۱۲ اصفهان

با توجه به اینکه فروش و قیمت میلگرد به صورت وزنی محاسبه میشود پس ضروری است که هنگام خرید وزن میلگرد مد نظر خود را از فروشنده بپرسید. وزن هر شاخه میلگرد ۱۲ متری کارخانه ذوب آهن برابر ۱۰.۶ کیلوگرم میباشد که استاندارد وزن این سایز میباشد.

قیمت میلگرد ۱۲ اصفهان

با توجه به اینکه نوسان قیمت ارز در داخل کشور بالا است نمی‌توان قیمت دقیقی را برای این محصول در نظر گرفت. همچنین عوامل دیگری مانند قیمت جهانی آهن و میزان عرضه و تقاضا در تعیین قیمت میلگرد آجدار بسیار تاثیرگذار است.

شما عزیزان اگر قصد خرید میلگرد ۱۲ ذوب آهن را دارید میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس حاصل نمایید و از آنها علاوه بر درخواست قیمت، در مورد محصول مورد نظرتان مشاوره رایگان کسب کنید.

میلگردها سایزهای مختلفی دارند که کارخانه‌های زیادی در داخل کشور اقدام به تولید آن می‌کنند. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد در سایز و برند دیگر میتوانید به صفحه اصلی قیمت میلگرد مراجعه کرده و قیمت سایر محصولات را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *