تیرآهن

از بهترین و مهم ترین محصولی که در ساختمان سازی ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد تا در محکم کاری و مستحکم کردن سازه استفاده شود بی شک تیرآهن و کلا خانواده تیرآهن که اعم از هاش ، تیرآهن ، تیرآهن زنبوری و غیره میباشد.
تیرآهن به دلیل قوامی که در تحمل وزن دارد بیشتر برای ارتباط داشتن بین بخش از سازه را دارد ، معمولا بین دو دیوار ، سقف یه دیواره و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت تیرآهن 18 ماهان

تیرآهن فولاد ماهان

فولاد ماهان یکی از مهمترین کارخانجات در ایران و در عرصه تولید آهن آلات صنعتی و غیر صنعتی میباشد که تیرآهن این کارخانه بدلیل سبک بودن طرفداران خاص خود را دارد.
غیر از تیرآهن نبشی و قوطی پروفیل هم از سایر تولیدات این مجموعه میباشد.
این کارخانه تیرآهن خود را با استاندارد IPE تولید می‌نماید از همین رو توانسته سهم عمده ای از بازار مربوط به مقاطع فلزی طویل و مربوط به صنایع سازه ای را به خود اختصاص دهد.
دلیل پرطرفدار بودن محصولات و بالخصوص تیرآهن ماهان ، سبک وزن بودن در چهارچوب استاندارد ذکر شده میباشد.

تیرآهن ۱۸ ماهان

در این صفحه قصد داریم یکی از پر فروش ترین محصولات کارخانه ماهان یعنی تیرآهن ۱۸ ماهان را به مشتریان عزیز معرفی نماییم و بگوییم که وزن ، قیمت ، طول و نحوه خرید این محصول به چه صورت است.

وزن تیرآهن ۱۸ ماهان

تیرآهن ۱۸ ماهان در طول ۱۲ متری در کارخانه تولید میشود ، اما بدلیل اینکه ممکن است این طول برای بسیاری از سازه ها بسیار بلند باشد ، در طول ۶ متر نیست به صورت استاندارد به فروش میرسد که وزن تیرآهن ۱۸ ماهان در طول ۱۲ متر تقریبا ۱۹۵ کیلو گرم میباشد که این عدد در مقایسه به تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان به ۲۲۵ کیلو گرم می‌رسد که همانطور که اشاره کردیم دلیل پر طرفدار بودن کارخانه ماهان همین سبک بودن وزن محصولاتش میباشد.
اما در طول ۶ متر این وزن به تقریبا ۹۸ کیلو گرم می‌رسد.

قیمت تیرآهن ۱۸ ماهان

برای استعلام قیمت این محصول ، مشتریان گرامی با نوشتن کلید واژه “قیمت تیرآهن ۱۸ ماهان” در گوگل و مرورگر خود و پیدا کردن سایت آهن سانا که از نمایندگان فروش این محصول در تهران هستند ، میتوانید وارد صفحه این محصول شوید تا از قیمت روز تیرآهن مطلع شوید. 

برای اطلاع از قیمت تیرآهن در ضخامتهای دیگر میتوانید وارد صفحه اصلی تیرآهن شوید و قیمتها را مشاهده فرمایید.

خرید تیرآهن ۱۸ ماهان

مشتریان گرامی که قصد خرید این محصول را دارند نیز می‌توانند با شماره گیری خطوط ارتباطی مجموعه آهن سانا بعنوان متصدی فروش ، این محصول را هم قیمت بگیرند و هم خریداری نمایند.

آهن سانا

گروه آهن آلات آهن سانا از شرکت هایی است که در زمینه فروش آهن آلات کارنامه خوبی از خود بجای گذاشته است ، این مجموعه با تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید و فروش آهن آلات ساختمانی توانسته سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص دهد.
این مجموعه بجز سهم داشتن در فروش تیرآهن ، محصولات دیگری از جمله ، پروفیل مبلی ، میلگرد ، نبشی و غیره را بفروش می‌رساند که برای خرید و استعلام قیمت پروفیل مبلی و یا دیگر محصولات میتوانید وارد صفحات این محصولات شوید و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت تیرآهن در سایزهای دیگر و کارخانه دیگر را دارید میتوانید به صفحه اصلی قیمت روز تیرآهن مراجعه کرده و قیمت محصول مورد نظر خود را در آنجا مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *