تیرآهن ۱۶ اصفهان

تیرآهن ۱۶ اصفهان یکی از تیرآهن های پرمصرف در حوزه ساخت و ساز است. این نوع تیرآهن در کارخانه ذوب آهن به صورت استاندارد IPE تولید میشود که مربوط به استاندارد اروپا است و در داخل کشور از آن بهره گرفته میشود.

کارخانه ذوب آهن اصفهان تیرآهن را از سایز ۱۰ به بالا تولید میکند که از نوع A3 میباشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کرده و قیمتها را مشاهده فرمایید.

قیمت تیرآهن 16 اصفهان

وزن تیرآهن ۱۶ اصفهان

وزن تیرآهن ۱۶ برای هر کارخانه بستگی به کیفیت آن میتواند متفاوت باشد. کارخانه ذوب آهن تیرآهن ۱۶ را با وزن ۱۹۹ کیلوگرم تولید میکند که مطابق با استاندارد جهانی میباشد. این وزن برا هر شاخه ۱۲ متری میباشد.

کاربرد تیرآهن ۱۶ اصفهان

تیرآهن ۱۶ کاربردهای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آنها میتوان به ساختمان سازی اشاره کرد. از این نوع تیرآهن برای پوشش سقف، ستون، اسکلت سازی و همچنین برای صنایع مختلفی چون صنعت کشاورزی، ساخت ادوات کشاورزی، صنایع کشتی سازی، صنایع پتروشیمی و … اشاره کرد.

قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان

بنا به دلایل مختلفی نمی‌توان قیمت تیرآهن را به صورت دقیق در مقاله و سایت اعلام کرد. قیمت جهانی آهن، نوسانات قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت تیرآهن بسیار پراهمیت است. برای اطلاع دقیق از قیمت تیرآهن ذوب آهن میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس برقرار کنید و علاوه بر درخواست قیمت، از آنها تقاضای مشاوره رایگان داشته باشید.

خرید تیرآهن ۱۶ اصفهان

شما عزیزان به دو صورت میتوانید تیرآهن ۱۶ را از شرکت آهن سانا تهیه فرمایید. روش اول به صورت حضوری است که میتوانید با مراجعه به شرکت و بنگاه آهن سانا محصول مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده فرمایید و پس از خرید آن را بارگیری نمایید.
روش دوم به صورت اینترنتی و تلفنی است؛ به این صورت که از طریق شماره‌های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید تا بعد از بارگیری هر کجای کشور حضور داشته باشید به محل شما ارسال گردد.

قیمت تیرآهن

اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت تیرآهن در سایزها و یا کارخانه‌های دیگر رادارید میتوانید به صفحه اصلی قیمت روز تیرآهن مراجعه کرده و قیمتها را در آنجا ملاحظه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *