تیرآهن ۱۴ اصفهان

تیرآهن ۱۴ در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید میشود که این نوع تیرآهن از استاندارد IPE که استاندارد اروپا است، پیروی میکند.

کارخانه تیرآهن اصفهان یکی از برترین و باکیفیت¬ترین نوع تیرآهن در کشور است که علاوه بر برطرف کردن نیاز داخل کشور، محصولات خود را به کشورهای همسایه و خاورمیانه صادر میکند.

قیمت تیرآهن 14 ذوب آهن

نحوه تولید تیرآهن ۱۴

برای تولید تیرآهن ابتدا شمشهای فولادی که از سنگ آهن تشکیل شده است را وارد کوره می‌کنند و با استفاده از دمای ۱۱۰۰ درجه آن را ذوب می‌کنند.

پس از آن مواد مذاب را داخل قالبهای مخصوص ریخته و با استفاده از استانداردهای خاص اقدام به تولید آن می‌کنند. در نهایت شاخه تیرآهن را سرد کرده و مرحله بسته بندی روی آن انجام میگیرد.

کاربرد تیرآهن ۱۴ ذوب آهن

یکی از پرمصرفترین نوع تیرآهن، همین سایز ۱۴ میباشد که عمده مصرف آن در ساختمان سازی میباشد که از آن برای پوشش سقف، پایه و یا اسکلت بندی از آن استفاده میشود.

از دیگر کاربردهای تیرآهن ۱۴ ذوب آهن میتوان به پل سازی، ساخت ادوات کشاورزی، صنایع پتروشیمی و موارد دیگر اشاره کرد.

قیمت تیرآهن ۱۴ ذوب آهن

چندین عامل در داخل کشور باعث تغییر روزانه قیمت تیرآهن می‌باشند که از مهمترین آنها میتوان به نرخ تورم، قیمت جهانی آهن، تغییر قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد.

به همین دلیل قیمت تیرآهن ذوب‌آهن متاسفانه هرروز در حال نوسان است. گروه صنعتی آهن سانا با داشتن کادری متخصص برگرفته از کارشناسان حرفه ای در حوزه آهن آلات، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت روز تیرآهن لطفا از طریق شماره‌های پایین صفحه با ما در تماس باشید.

خرید تیرآهن ۱۴ اصفهان

شما میتوانید از دو روش تیرآهن ۱۴ خود را از گروه صنعتی آهن سانا تهیه نمایید. روش اول به صورت حضوری است که میتوانید به بنگاه آهن سانا تشریف ببرید و پس از مشاهده بار خود، آن را خریداری و بارگیری نمایید.

 روش روم به صورت اینترنتی و تلفنی میباشد. شما عزیزان با برقراری تماس با کارشناسان ما میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و در هر کجای ایران که باشید بار تحویل شما میگردد.

ما در صفحه اصلی قیمت روز تیرآهن یک جدول طراحی کردیم که در آن قیمت همه سایزهای تیرآهن در انواع کارخانه را ثبت کردیم. شما میتوانید با مراجعه به این صفحه، قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *