تیرآهن ۱۲ بناب

تیرآهن یکی از محصولات پرمصرف در حوزه ساخت و ساز است که کاربرد زیادی در پوشش سقف و ستون ساختمان دارد. تیرآهن سایز ۱۲ نازکترین تیرآهن است که منظور از ۱۲ در واقع بال تیرآهن میباشد. در ادامه در مورد قیمت تیرآهن ۱۲ بناب توضیحات لازم را خواهیم داد.
کارخانه فولادسازی ظفر بناب واقع در استان آذربایجان شرقی و در شهر بناب، اقدام به تولید تیرآهن میکند و بخشی از نیازهای استانهای غربی و شمال غربی و حتی کل کشور را برطرف میکند.

تیرآهن انواع مختلفی دارد که مهمترین و پرکاربردترین آنها، تیرآهن هاش میباشد که در ساخت و ساز فقط از این نوع تیرآهن استفاده میشود.

قیمت تیرآهن 12 بناب

نحوه تولید تیرآهن ۱۲ ظفر بناب

برای تولید تیرآهن از شمشهای فولادی به عنوان ماده اولیه استفاده میشود. ابتدا شمشهای آهنی را با استفاده از گرما و حرارت ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد آن را ذوب می‌کنند و آن را وارد قالب کرده کرده که در نهایت تبدیل به تیرآهن میشود و در آخر مرحله سرد کردن روی آن انجام میگیرد.

کاربرد تیرآهن ۱۲ بناب

مهمترین کاربرد این محصول در ساختمان سازی است ولی از تیرآهن در ساخت وسایلی دیگر نیز استفاده میشود که از مهمترین آنها میتوان به پل سازی، ساخت ادوات کشاورزی، ساخت ماشینهای جنگی، خودروهای سنگین و … اشاره کرد.

وزن تیرآهن ۱۲ بناب

تیرآهن بناب در شاخه‌های ۱۲ متری تولید میگردد و مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند آن را برش بزند. وزن تیرآهن ۱۲ برای شاخه ۱۲ متری ۱۲۵ کیلوگرم میباشد و برای هر متر برابر ۱۰.۵ کیلوگرم است.

قیمت تیرآهن ۱۲ بناب

همانطور که همه ما در جریان هستیم قیمت همه محصولات از جمله آهن آلات هر روز در حال تغییر است و با تورمی که وجود دارد قیمت تیرآهن در سالهای اخیر همیشه رو به افزایش بوده است. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در سایت و مقاله یافت نمود.
شرکت آهن سانا با مجموعه‌ای بسیار قوی اقدام به فروش محصولات آهنی میکند که تیرآهن بناب نیز یکی از آنهاست.
اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۲ بناب را دارید میتوانید از طریق شماره‌های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان باتجربه این شرکت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی نمایند.

برای اطلاع از قیمت تیرآهن در انواع سایزها و کارخانه‌های گوناگون میتوانید به صفحه قیمت روز تیرآهن مراجعه کنید و قیمت انواع سایزها را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *