تیرآهن ۱۲ ذوب آهن

به جرات میتوان گفت که تیرآهن مهمترین مصالح ساختمانی است که از آن به صورت خرپا، ستون، تیر در پوشش سقف و … میتوان استفاده کرد. طول تیرآهن ۱۲ اصفهان ۱۲ متر میباشد و واحد فروش آن شاخه میباشد که در نهایت برای فروش از وزن آن بهره می‌گیرند.

قیمت تیرآهن 12 اصفهان

مشخصات تیرآهن ۱۲ اصفهان

این کارخانه تیرآهنهای خود را بر اساس استاندارد IPE اروپا میسازد که علاوه بر تعمین نیازهای داخل کشور، محصولات تولیدی خود را به همسایه¬های خاورمیانه و همسایه ارسال میکند.

کاربرد تیرآهن ۱۲ ذوب آهن

تیرآهن ۱۴ کاربردهای زیادی دارد که در بسیاری از کارها مورد استفاده قرار میگیرد. اما در اینجا به مهمترین آنها می‌پردازیم که عبارتند از:  اسکلت سازی، سقف ، ستون، تیر و … 

وزن تیرآهن ۱۲

کارخانه زیادی در سطح کشور هستند که اقدام به تولید تیرآهن می‌کنند به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. بهترین راه برای اطلاع از قیمت تیرآهن، تماس با کارشناسان گروه صنعتی آهن سانا تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر خرید این محصول راهنمایی کنند.

قیمت تیرآهن ۱۲ اصفهان

با توجه به اینکه قیمت تمامی محصولات از جمله آهن آلات در داخل کشور هرروز در حال تغییر است، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در سایت و یا مقاله یافت نمود. به همین دلیل بهترین راه برای اخذ قیمت تیرآهن ذوب آهن، برقراری تماس و یا تشریف حضوری شما خریداران عزیز به بنگاه و دفتر مرکزی آهن سانا میباشد.

چند عامل در تعیین قیمت تیرآهن بسیار تاثیرگذار هستند و به صورت مستقیم بر روی قیمت تیرآهن ذوب آهن تاثیر می‌گذارند. عواملی چون نوسانات قیمت ارز، قیمت جهانی آهن، میزان تورم و میزان عرضه و تقاضا باعث کم و زیاد شدن قیمت تیرآهن میشوند و به همین خاطر تغییرات قیمت تیرآهن به وضوح میتوانید در بازار مشاهده فرمایید.

برای اطلاع از نحوه خرید و یا قیمت تیرآهن در انواع سایزها و کارخانه‌ها به صفحه قیمت روز تیرآهن مراجعه کرده و در جدول آنجا قیمت هر اندازهای را که می‌خواهید میتوانید ملاحظه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *