کارخانه ظفر بناب

کارخانه ظفر بناب در استان آذربایجان شرقی و در شهرک صنعتی بناب در سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسید و محصولاتی از جمله میلگرد و تیرآهن را تولید میکند. در سالهای ابتدایی این کارخانه با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال اقدام به فعالیت می‌کرد و به مرور زمان فاز ۲ ، فاز ۳ و فاز ۴ را به بهره‌برداری رساند و ظرفیت تولید خود را چند برابر کرد.

کارخانه بناب علاوه بر اینکه قسمتی از نیازهای فولادی کشور را برطرف میکند، محصولات خود را به کشورهای همسایه و تعدادی از کشورهای آسیایی و اروپایی صادر میکند.

تیرآهن بناب

تیرآهن که یک نوع پروفیل به حساب می‌آید در کارخانه بناب در شاخه ۱۲ متری و سایزهای مختلف تولید میشود. تیرآهن ظفر بناب از استاندارد IPE که یک استاندارد اروپایی محسوب میشود پیروی میکند که این استاندارد در داخل کشور نیز از آن استفاده میشود.

استاندارد IPE به اسم بال نیم پهن موازی نیز میشناسند که به شکل حرف لاتین I است.

در کارخانه ظفر بناب بخش کنترل کیفی وجود دارد که تمامی محصولات باید از این مرحله عبور کرده و کیفیت استاندارد آنها مورد تایید قرار گیرد. به همین دلیل است که تمامی سازندگانی که از این محصول استفاده می‌کنند کاملا از آن رضایت دارند.

سایز تیرآهن بناب تبریز

سایز تیرآهن بناب تبریز از ۱۲ تا ۳۰ تولید و به بازار عرضه میگردد که عمده تولید این کارخانه با توجه به مصرف بازار، سایز ۱۴ و ۱۶ میباشد. طول تیرآهن بناب ۱۲ متر میباشد.

قیمت تیرآهن ظفر بناب

وزن تیرآهن بناب

وزن تیرآهن یکی از شاخصه‌های مهم است که در هنگام خرید باید حتما به آن دقت کنید. با توجه به نوع سازه شما، باید تیرآهن وزنی داشته باشد که سازه بتواند آن را تحمل کند؛ در غیر این صورت خسارت جبران نپذیری را به سازه وارد میکند.

در زیر میتوانید جدول وزنی تیرآهن بناب را مشاهده فرمایید و پس از بررسی خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیرآهن بناب

همانطور که استحضار دارید نوسانات آهن در بازار کشور از حالت ماهانه و هفته‌ای گذشته و به روزانه و لحظه‌ای تبدیل شده است.

عواملی مهمی که بر نوسانات قیمت تیرآهن بناب تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

• نوسانات قیمت ارز

• نوسانات قیمت جهانی آهن

• کیفیت تیرآهن تولید شده

• میزان عرضه و تقاضا

قیمت تیرآهن بناب

با توجه به عواملی که عرض کردیم نمی‌توان قیمت دقیقی را برای تیرآهن در سایت و مقاله در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت امروز تیرآهن بناب تبریز میتوانید با شماره‌های درج شده در سایت آهن سانا تماس بگیرید و از کارشناسان این شرکت پر آوازه درخواست قیمت کنید.

کارشناسان این شرکت با توجه به اطلاعات دقیقی که در مورد این محصول دارند، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

لازم به ذکر است اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت ورق آهن را دارید میتوانید به سایت نوین آرکا مراجعه کرده و با برقراری تماس از قیمت لحظه‌ای ورق سیاه اطلاع پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *