لوله مبلی ۰.۷ میل

لوله سبک ۰.۷ میل که به لوله مبلی معروف است، لوله ای است که وزن آن بسیار سبک است و از آن برای ساخت مبلمان و صندلی اداری زیاد به کار گرفته میشود. لوله‌ها در قطرهای مختلفی تولید میشوند که مشتری با توجه به نیاز کار خود، می‌تواند محصول مورد نیاز خود را خریداری کند.

لوله مبلی یک محصولی است که در چندین کارخانه تولید میگردد و توسط شرکتهای متعددی در بازار عرضه میگردد.

از مهمترین و باکیفیت ترین کارخانه‌های تولید کننده لوله مبلی، خاور صنعت هما است که از سال ۱۳۷۷ لوله و پروفیل مبلی را تولید و در بازار عرضه میکند.

این کارخانه با استفاده از بهترین آلیاژ و بهره‌گیری از استاندارد جهانی، لوله مبلی خود را تولید و در بازار کشور عرضه میکند.

شرکت آهن سانا طی قراردادی که با این کارخانه عظیم دارد، محصولات آن را در بازار تهران و کل کشور عرضه میکند.

لوله مبلی 0.7 میل

ابعاد لوله سبک ۰.۷ میل

لوله‌های سبک با ضخامت ۰.۷ میل در چندین قطر متفاوت تولید میشوند که کوچکترین قطر آنها ۱۰ میل است و بزرگترین قطر آن هم ۱۰۲ میلیمتر است.
از مهمترین و پرکاربردترین این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• لوله مبلی ۰.۷ میل با قطر ۲۰
• لوله مبلی ۰.۷ میل با قطر ۳۰
• لوله سبک ۰.۷ میل با قطر ۴۰
• لوله سبک ۰.۷ میل با قطر ۵۰
• لوله سبک ۰.۷ میل با قطر ۶۰
• لوله مبلی ۷۰ با ضخامت ۰.۷ میل
• لوله سبک ۸۰ با ضخامت ۰.۷ میل
• لوله سبک ۹۰ با ضخامت ۰.۷ میل

وزن لوله مبلی ۰.۷ میل

همانطور که گفتیم این محصول در قطرهای متفاوتی تولید میشود که وزن هر کدام از آنها باهم متفاوت است. لوله‌های سبک به صورت فابریک به طول ۶ متر تولید میشوند که کمترین وزن آن ۱ کیلوگرم و سنگینترین وزن آن هم به قطر ۱۰۲ میلیمتر برمیگردد که ۱۰.۵ وزن دارد.
برای اطلاع از جدول وزنی لوله مبلی میتوانید به صفحه اصلی لوله مبلی مراجعه کنید و جدول وزنی تمامی ابعاد و ضخامتها را مشاهده فرمایید.

قیمت لوله سبک ۰.۷ میل

در همان صفحه اصلی قیمت لوله مبلی، جدول قیمت تمامی محصولات نیز آورده شده است. پس میتوانید در این صفحه قیمت محصول مورد نظر خود را تماشا بفرمایید.
همچنین کارشناسان شرکت آهن سانا با تجربه چندین ساله در حوزه فروش لوله و پروفیل مبلی، راهنمای بسیار خوبی برای شما هستند. شما مشتریان عزیز میتوانید با آنها تماس برقرار کنید تا علاوه بر اعلام دقیق قیمت روز لوله سبک، شما را در امر خرید راهنمایی بنمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *