فنس توری چیست؟

توری حصاری یا فنس توری یک محصول پرکاربرد است که از مفتول به دست می‌آید و از آن برای حصار کشی به کار برده میشود. فنس توری انواع مختلفی دارد که قیمت هر کدام از آنها باهم متفاوت است. در ادامه در مورد قیمت فنس توری توضیح خواهیم داد.

فنس از مفتول گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده است و ضخامت مفتول در آن متفاوت است. 

قیمت توری حصاری

نحوه تولید فنس توری

برای تولید توری حصاری ساختار پیچیده ای وجود ندارد و به راحتی این محصول را میتوان تولید کرد. فنس توری به سه روش تولید میشود که عبارتند از: دو سر پیچ _ دو سر قلاب_ یک سر پیچ و یک سر قلاب

رایج ترین نوع تولید توری حصاری دو سر پیچ است که برای حمل و نقل نیز بسیار راحت است.

فنس به دو روش دستی و اتوماتیک میتواند تولید شود. روش اتوماتیک آن به این صورت است که مفتول با ضخامت مشخص را وارد توری بافی میکنند و به اندازه چشمه مشخص توری بافته میشود. اندازه چشمه میتواتند متغیر باشد.

همچنین در روش دستی مفتول گالوانیزه را روی یک موتور الکتریکی وصل می‌کنند و با استفاده از قالب چشمه توری را با دست می‌بافند. توجه داشته باشید که برای تغییر ابعاد چشمه می‌بایست قالب چشمه را عوض کرد.

برای تولید فنس توری از مفتول ۲.۲ میلیمتر تا مفتول ۴ میلیمتر ضخامت وجود دارد و اندازه چشمه هم از ۴ تا ۷ سانتیمتر متفاوت است. هرچقدر اندازه چشمه کمتر باشد وزن آن بیشتر و در نهایت مقاومت آن بالاتر میرود.

انواع توری حصاری

توری حصاری بر اساس سایز مفتول و چشمه به انواع مختلفی تقسیم میشود که سایز مفتول و چشمه در هر نوع به دلخواه مشتری می‌تواند متفاوت باشد. اما فنس توری بر اساس مفتول به سه دسته تقسیم میشود که عبارتند از:

فنس توری مفتول سیاه

به این نوع توری، فنس توری فولادی نیز میگویند که در برابر خوردگی زیاد مقاوم نیست و عمر آن تقریبا بین ۱۵ تا ۲۰ سال است.

فنس توری گالوانیزه

این نوع فنس توری با روکش گالوانیزه ساخته نمی‌شود که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و عمر آن زیاد است. توجه داشته باشید که قیمت توری حصاری گالوانیزه از نوع فولادی بیشتر است.

فنس توری گالوانیزه با روکش PVC

بهترین نوع توری حصاری گالوانیزه با روکش PVC است که بسیار مقاوم در برابر خوردگی و هر نوع آب و هوایی است فقط نکته این نوع مفتول، قیمت آن است که مقداری بالا است.

قیمت فنس توری

با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت جهانی آهن و میزان عرضه و تقاضا قیمت توری حصاری همیشه در حال تغییر است. علاوه بر آن چون این محصول از نظر جنس و از نظر ابعاد متفاوت است نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت.

شما عزیزان اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت توری حصاری یا به اصطلاح برای استعلام قیمت فنس توری ، میتوانید با کارشناسان شرکت آهن سانا در تماس باشید و از آنها در مورد خرید و یا قیمت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین گروه صنعتی آهن سانا محصولات دیگری مانند پروفیل مبلی، تیرآهن، میلگرد و … را نیز عرضه میکند که برای اطلاع از قیمت پروفیل مبلی و یا محصولی دیگر مانند قیمت تیرآهن میتوانید آن را از کارشناسان ما خواستار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *