جدول-وزنی-سپری

قیمت سپری (سه پری) آهنی

[TS_Advanced_Tables id=”3″ table_formatting=”metadata” table_scope=”none” show_name=”true” show_info=”true” show_comments=”false” table_shortcodes=”false” preloader_use=”false” header_use=”true” header_rows=”1″ footer_use=”false” responsive_type=”none” styling_customize=”database” styling_stylerid=”1″ limitvisibility=”false” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″]

سپری آهنی چیست ؟

سپری آهنی یا پروفیل T یک مقطع آهنی می باشد که در ساختمان سازی و صنعت به وفور استفاده می شود. به طور عمده این مقطع در ساخت درب و پنجره های مختلف برای اتصالات پل ها به ستون ها، ساخت سازه های فلزی، ستون، اسکلت گلخانه ها، سقف های شیشه ای و خرپا استفاده می شود. 

به طور کلی طول استاندارد سپری ۶ تا ۱۲ متر می باشد که سایر طول ها نیر بر حسب تقاضا تولید می شود. سپری ها از نظر ظاهری به دو شکل لبه گرد و لبه تیز تولید می گردند.

فرآیند تولید سپری آهن

یکی از روش های متداول شکل دهی فلزات از طریق نورد گرم می باشد که ابتدا شمش فولادی از نوع بلوم را با مقطع و طول مشخص را به درون کوره های حرارتی نورد ریخته و پس از رسیدن به درجه حرارت مورد نظر و عبور از قفسه های نورد ابتدایی، مقطع آن را کاهش و طول آن را افزایش می دهند و در پایان با عبور از قفسه های نورد میانی و پایانی به شکل سپری تبدیل می شود و سپس توسط دستگاه برش در طول های مورد نیاز برش داده می شود.